مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه معصومیه شهر قیدار برگزار شد+تصاویر

مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه معصومیه(س)با حضور مسئولین و سخنرانی امام جمعه شهر قیدار برگزار شد. به گزارش اشراق24،امروز مصادف با شهادت امام جواد(ع) مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه معصومیه(س)با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه،شهردار و رئیس سازمان تبلیغات شهرستان خدابنده و سخنرانی امام جمعه شهر قیدار در دفتر وی برگزار شد. در […]

IMG_2859IMG_2855IMG_2853IMG_2850IMG_2846IMG_2844IMG_2843IMG_2840مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه معصومیه(س)با حضور مسئولین و سخنرانی امام جمعه شهر قیدار برگزار شد.

به گزارش اشراق24،امروز مصادف با شهادت امام جواد(ع) مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه معصومیه(س)با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه،شهردار و رئیس سازمان تبلیغات شهرستان خدابنده و سخنرانی امام جمعه شهر قیدار در دفتر وی برگزار شد.

در ابتدای برنامه خلیلی،مدیر حوزه علمیه معصومیه(س)شهر قیدار ضمن خیر مقدم گویی به بیان مطالبی درباره این حوزه پرداخت و گفت: حوزه علمیه معصومیه شهر قیدار از سال92 شروع به کار کرده است و به طور متوسط در هر سال تحصیلی،35نفر طلبه در آن مشغول به تحصیل می شوند.

وی پس از بیان اهداف و انتظارات حوزه علمیه معصومیه شهر قیدار افزود:امروز این مدرسه رسما کار خود در سال تحصیلی جدید با35طلبه و 12استاد در دو دوره حضوری و نیمه حضوری را آغاز کرد و امید است که مشکلات مربوط به طلاب این حوزه نیز مرتفع شود.

سپس حجت الاسلام طالبی پس از عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) به ایراد سخن پرداخت و گفت:امام جواد(ع) طلب علم را واجب می دانستند و صحبت کردن درباره علم را یک امر مطلوب و مستحب تلقی می کردند.

وی ادامه داد:علم برادران دینی را پیوند می دهد و نشانه جوانمردی و شخصیت والا است و تحفه مناسبی برای مجالس است و همرا خوبی برای سفر بهترین مونس برای انسان است،همان طور که شهید اول و ثانی در تنهایی و غربت بهتریت دستاوردهای علمی را داشتند.

این مراسم با مداحی کرمی،مداح اهلبیت و عصمت و طهارت به پایان رسید.