محفل انس با قرآن در خدابنده برگزار شد+تصاویر

  محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته کشوری و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در حرم قیدار نبی(ع)شهر قیدار برگزار شد. به گزارش اشراق آنلاین،محفل انس با قرآن کریم و هیئت عاشقان ولایت با حضور قاری برجسته کشوری، استاد محمود رنگرز و حافظ، استاد حسن کریمی […]

DSCN8073DSCN8072DSCN8071DSCN8070DSCN8069DSCN8068DSCN8067DSCN8066DSCN8065DSCN8064DSCN8062DSCN8061

 

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته کشوری و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در حرم قیدار نبی(ع)شهر قیدار برگزار شد.

به گزارش اشراق آنلاین،محفل انس با قرآن کریم و هیئت عاشقان ولایت با حضور قاری برجسته کشوری، استاد محمود رنگرز و حافظ، استاد حسن کریمی و سخنرانی حجت الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در حرم قیدار نبی(ع)شهر قیدار برگزار شد.

درابتدای این برنامه معنوی پس از خیر مقدم گویی توسط حجت الاسلام بیگدلی،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده، استاد محمود رنگرز،قاری برجسته کشوری و استانی به قرائت قرآن پرداخت و سپس استاد حسن کریمی که حافظ قرآن بود به تلاوت آیات قرآنی که حاضران بیان می کردند پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با آرزوی قبولی طاعات وعبادات،به ایراد سخن پرداخت وگفت:ماه رمضان از الطاف الهی نسبت به بندگان است.

وی تصریح کرد:از نشانه های عظمت این ماه نسبت به ماه های دیگر همین بس که در قرآن از آن به بزرگی یاد شده و این ماه را ماه نزول قرآن می خواند.
حجت الاسلام بیگدلی درباره دلیل نامیده شدن این ماه به عنوان ماه رمضان،با اشاره به حدیثی از رسول مکرم اسلام (ص) که فرمودند: «انما سمی الرمضان لانه یرمض الذنوب» گفت:رمضان بدین سبب رمضان نامیده شده است که گناهان را می سوزاند.

وی با بیان اینکه محفل انس با قرآن باعث نزدیک کردن جامعه‌ى اسلامى به فهم، اُنس  و نزدیک شدن به قرآن است افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری، سبب ایجاد ‌شور خاصی در ماه مبارک رمضان می‌شود که بسیاری از مردم را به سمت خود می‌کشد.

حجت الاسلام متین گفت: قرآن کریم بزرگترین هدیه الهی و بهترین راهنمای بشریت است که به واسطه آن انسان ها به سعادت دنیا و آخرت نائل می‌شوند.

وی  هدف از برگزاری محفل انس با قران را ایجاد فضای نورانی قرآن در جامعه، انس هرچه بیشتر با کلام وحی، ارج نهادن به ارزش‌های اعتقادی و ترویج فرهنگ متعالی قرآنی در جامعه و آشنا کردن بیشتر نسل جوان با آرمان ها و ارزش های اسلامی و قرآنی عنوان کرد.