مجموعه تالار احسان اوقاف در شهرستان خدابنده 35 درصد پیشرفت دارد

رئیس اداره امور اقتصادی و بهره‌وری موقوفات و بقاع متبرکه استان زنجان از ساخت مجموعه تالار احسان در شهرستان خدابنده با 35 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد. به گزارش ثبیر،طیب موسوی امروز اظهار داشت: در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده، اداره کل اوقاف در […]

رئیس اداره امور اقتصادی و بهره‌وری موقوفات و بقاع متبرکه استان زنجان از ساخت مجموعه تالار احسان در شهرستان خدابنده با 35 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.13920917000399_PhotoA

به گزارش ثبیر،طیب موسوی امروز اظهار داشت: در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده، اداره کل اوقاف در راستای عمل به فرامین رهبری در این بخش اقدامات مختلفی را انجام داده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ارتقای بهره‌وری موقوفات و بقاع متبرکه گفت: در این راستا دو پروژه در استان با نام‌های ساختمان هوشمند با کاربرد تجاری مسکونی و خدماتی در حال ساخت است، اضافه کرد: این ساختمان دارای زیربنای 590 متر بوده و تا کنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره امور اقتصادی و بهره وری موقوفات بقاع متبرکه استان زنجان همچنین به ساخت تالار احسان در شهرستان خدابنده اشاره کرد و ادامه داد: زیربنای این تالار یک هزار و 500 متر مربع است و پیشرفت فیزیکی آن 35 درصد برآورد شده است.

این مسئول با یادآوری برگزاری همایش ارتقای بهره‌وری موقوفات در راستای تجلیل از اصحاب وقف طی هفته وقف اذعان داشت: در این همایش نسبت به معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری شده به نمایش گذاشته شد.

موسوی همچنین با اشاره به تقدیر از فعالان عرصه اقتصادی موقوفات با حضور نمایندگان مجلس استان متذکر شد: هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی شناساندن موقوفات استان و همچنین ترویج بیش از پیش فرهنگ وقف است.