لیگ والیبال در شهرستان خدابنده برگزار می شود/کسب مدال طلای کشتی‌گیر قیداری در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده از آغاز ثبت‌نام لیگ والیبال شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: در این مسابقات هر تیم شامل ۱۲ بازیکن و یک سرپرست و یک مربی خواهد بود و همراه داشتن کارت بیمه ورزشی ۱۳۹۶ برای همه بازیکنان الزامی است. به گزارش اشراق۲۴،عزیز عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده از آغاز ثبت‌نام لیگ والیبال شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: در این مسابقات هر تیم شامل ۱۲ بازیکن و یک سرپرست و یک مربی خواهد بود و همراه داشتن کارت بیمه ورزشی ۱۳۹۶ برای همه بازیکنان الزامی است.

به گزارش اشراق۲۴،عزیز عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده اظهار کرد: فعالیت‌های ورزشی در شهرستان خدابنده در رشته‌ها و بخش‌های مختلف ورزشی و آموزشی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته تربیت بدین مسابقات مختلف ورزشی در شهرستان خدابنده برگزار شد، تصریح کرد: در همین راستا اداره ورزش و جوانان بخش افشار مسابقات مختلفی در چند رشته ورزشی برگزار کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات شنا در همه رده‌های سنی از جمله این رقابت‌ها بود، خاطرنشان کرد: همچنین یک دوره مسابقات تنیس روی میز نیز به همین مناسبت برگزار شد.

عباسی ادامه داد: به مناسبت هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقه فوتسال چند جانبه نیز در بخش افشار شهرستان خدابنده برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده در ادامه از کسب عنوان قهرمانی کشتی‌گیر خدابنده‌ای در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: میلاد بیگدلی کشتی‌گیر با اخلاق قیداری در این دوره از مسابقات مدال طلا کسب کرد.

عباسی تاکید کرد: میلاد بیگدلی کشتی‌گیر قیداری تنها مدال‌آور استان زنجان در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور بود.

وی در ادامه از آغاز ثبت‌نام لیگ والیبال شهرستان خدابنده خبر داد و گفت:  در این مسابقات هر تیم شامل ۱۲ بازیکن و یک سرپرست و یک مربی خواهد بود و همراه داشتن کارت بیمه ورزشی ۱۳۹۶ برای همه بازیکنان الزامی است.