قصه دیرینه آلایندگی زیست محیطی در قیدار+فیلم

آلایندگی زیست محیطی و رها شدن نخاله‌های ساختمانی در کوچه پس کوچه‌های شهر قیدار قصه دیرینه‌ای است که انگار قصد تمام شدن ندارد.

به گزارش نسیم اشراق، آلایندگی زیست محیطی و رها شدن نخاله‌های ساختمانی در کوچه پس کوچه‌های شهر قیدار قصه دیرینه‌ای است که انگار قصد تمام شدن ندارد.

این بار در کوچه بشیر و در انتهای آن شاهد ریخته‌شدن درختان و نخاله‌های ساختمانی بودیم و ظاهراً  قرار نیست فرهنگ شهرنشینی در این شهر حاکم شود.

عدم توجه مدیران و مسئولان و هم چنین خود مردم باعث خواهد شد چهره شهر و سیمای آن خراب شود و این ما هستیم که باید فرهنگ سازی کنیم، بله ما مردم و مسئولان و همه و همه باید پای کار بیاییم زیرا که حل تمام مشکلات جامعه در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی منوط به ریشه فرهنگ و فرهنگ‌سازی است.

همه ما در جامعه وظائفی داریم و نسبت به آنچه که امانتی در دست ما است مسئول هستیم و این آیندگان و زمان هست که ما را قضاوت خواهند کرد.

پس بیاییم در حفظ و نگهداری محیط اطرافمان کوشا باشیم و از مسئولان شهری درخواست داریم به چنین معضلات شهری نگاه ویژه‌ای داشته باشند زیرا که مهمانان شهر ما حتماً از شهر و تمزی و زیبائی آن به دیگران سخن خواهند گفت.

بیاییم این جمله معروف «شهر ما خانه ما» را در شهر خودمان اجرائی کنیم و فقط در حد حرف و شعار باقی نگذاریم زیرا که نسیت به آیندگان مسئولیم.

از خود مردم هم تقاضا داریم نهایت همکاری و هم‌یاری را در جهت حفظ محیط زیست و پیرامون زندگی خود و دیگران داشته باشند و همه دقت کافی را نسبت به این مسئله داشته و در حفظ و پاکیزگی شهرمان گام‌های موثرتری بردارند.

فاطمه عبدالهی