فعالیت 12 کارگاه ثابت در فنی و حرفه‌ای سهروردی خدابنده

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده گفت: 12 کارگاه ثابت در فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده فعالیت می‌کند. صفی‌الله بیگدلی امروز در گفت‌وگو با اشراق آنلاین درقیداربا اشاره به مسابقات ملی مهارت فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم المپیاد مهارتی استان زنجان آغاز شده است. وی با اشاره به اینکه […]

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده گفت: 12 کارگاه ثابت در فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده فعالیت می‌کند.

صفی‌الله بیگدلی امروز در گفت‌وگو با اشراق آنلاین درقیداربا اشاره به مسابقات ملی مهارت فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم المپیاد مهارتی استان زنجان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت هر سال و المپیاد جهانی مهارت هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، تصریح کرد: یک نفر از کارآموزان شهرستان خدابنده در رشته تاسیسات الکتریکی ساختمان در اردوی آمادگی تیم المپیاد مهارتی استان حضور دارد.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده در ادامه به استقبال خوب مردم شهرستان از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در فصل تابستان اشاره کرد و بیان داشت: دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در طول تابستان در بازه زمانی کوتاه برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود تا جامعه هدف بیشتری بتوانند از کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی مایل نیستند دوره‌ها طولانی شود، گفت: دانش‌آموزان و  دانشجویان استقبال بیشتری نسبت به سایر افراد جامعه دارند.

بیگدلی با اشاره به اینکه 12 کارگاه ثابت در فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده فعالیت می‌کند، یادآور شد: با توجه به استقبال علاقه‌مندان دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در تابستان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های سیار فنی و حرفه‌ای دوره‌های آموزشی مختلفی در روستاهای شهرستان خدابنده برگزار می‌کنند، متذکر شد: این دوره‌ها با هدف افزایش مهارت روستاییان برگزار می‌شود.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930324000216#sthash.bi2VEmNb.dpuf