مقاومت نتیجه داد/غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در خدابنده+تصاویر

به مناسبت هفته بسیج،مزار شهدا با حضور مسئولان در شهرستان خدابنده غبار روبی و عطر افشانی شد. به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت هفته بسیج،مزار شهدا با حضور مسئولان در شهرستان خدابنده غبار روبی و عطر افشانی شد. حجت الاسلام شاهسوندی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده با تبریک پیروزی جبهه مقاومت اظهار کرد: دشمنان همواره […]

به مناسبت هفته بسیج،مزار شهدا با حضور مسئولان در شهرستان خدابنده غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت هفته بسیج،مزار شهدا با حضور مسئولان در شهرستان خدابنده غبار روبی و عطر افشانی شد.

حجت الاسلام شاهسوندی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده با تبریک پیروزی جبهه مقاومت اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال توطئه بوده و پیروزی جبهه مقاومت را نیز نمی توانند تحمل کنند و لذا همواره به دنبال توطئه هستند.

وی با اشاره به اینکه نباید بازیچه دشمن شد، افزود: باید همواره هوشیار بوده و بصیرت داشت و متوجه بود تا بازیچه دشمن نشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده با بیان اینکه بسیج و بسیجی نمی تواند نسبت به سرنوشت انقلاب بی تفاوت باشد، تصریح کرد: باید کار انقلابی و بصیرت افزایی کرد و این را در نظر داشت که اگر نسبت به این مورد بی تفاوت باشیم، دشمن به اهداف خود دست می یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای پیشبرد انقلاب به روحیه انقلابی نیاز داریم، اظهار کرد: مردم حامی و پشتیبان نظام و انقلاب هستند و این را در زمان های مختلف نشان داده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده افزود: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال بی اعتماد کردن مردم است و مردم باید هوشیار و آگاه باشند.