رژیم اسرائیل زیر تیغ حزب الله است

امام جمعه سجاس خدابنده با بیان اینکه ما اطمینان داریم رژیم منحوس اسرائیل در حال فروپاشی است گفت: تمام نقاطی که رژیم غاصب اسرائیل در آنجا حضور دارد زیر تیغ حزب الله و سربازان غیور آن است.

به گزارش نسیم اشراق حجت‌الاسلام احمد اصلانی با تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان اظهار کرد: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت یک مجاهدت بود.

وی با بیان اینکه شهادت این شهدا نشان از آن دارد که با جان دل و با تمام وجود خود را برای اسلام فدا کردند افزود: آن چیزی که مهم است و ما باید بدانیم و باور داشته باشیم این است که هر آنچه خدا تحقق داده روی خواهد داد.

امام جمعه سجاس خدابنده ادامه داد: آنچه ایران را در منطقه و جهان قدرتمند کرده همان ایمان است و این ایمان ماست که دنیا را به خود جلب کرده است.

وی بیان داشت: راه قرآن و راه امام حسین(ع) همان راه شیعیان است و این شهید بزرگوار سید مقاومت حسن نصرالله شخصیتی بود شناخته شده و بخاطر توازنی که داشت هر وقت رهبری را می‌دیدند دست ایشان را می‌بوسید.

اصلانی خطاب به مسئولان تعلیم و تربیت گفت: باید راه شهدا که راه دیانت و عزت است را به دانش آموزان آموخت و این راه آزادگی است.

امام جمعه سجاس خدابنده به کلام امام (ره) اشاره کرد و عنوان داشت: امام بزرگوار فرمودند «من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیفتد».

وی با بیان اینکه این وعده قرآن است که ما پیروزیم و وعده خدا حق است افزود: ما اطمینان داریم رژیم منحوس اسرائیل در حال فروپاشی است و ناظر آن هستیم.

وی ادامه داد: تمام نقاطی که رژیم غاصب اسرائیل در آنجا حضور دارد زیر تیغ حزب الله و سربازان غیور آن است.