شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری برای بیان ضرورت‌ها و بایدهای جامعه است

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت:شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری کارشناسی شده و برای بیان ضرورت‌ها و بایدهای جامعه است. ولی اله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین، با اشاره به شعار سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: شعار انتخاب شده از سوی مقام […]

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت:شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری کارشناسی شده و برای بیان ضرورت‌ها و بایدهای جامعه است. th

ولی اله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین، با اشاره به شعار سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری کارشناسی شده و برای بیان ضرورت‌ها و بایدهای جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با بیان اینکه شعار انتخاب شده برای سال جدید مشکلات موجود در زمینه اقتصاد و فرهنگ را نشان می‌دهد، بیان داشت: شعار سال برای مشخص کردن خطوط و تبیین نیازهای کشورمان است.

وی درد جامعه را مشکلات کشورمان در موضوعات اقتصاد و معیشت مردم دانست و افزود: مسئولان باید با عزم ملی و مدیریت جهادی همه تلاش خود را برای حل این مشکلات داشته باشند.

این مسئول نقش دولت در تحقق شعار سال را پررنگ و مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم باید در کنار دولت برای تحقق شعار سال گام‌های بلندی بردارند.

ابراهیمی با بیان اینکه با عمل به اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات اقتصادی کشورمان حل می‌شود، ابراز داشت: تورم، تولید گزاف، کم‌کاری، اصراف و… مشکلات موجود در زمینه اقتصاد است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کشورمان در زمینه فرهنگ نیز مشکلاتی را دارد، اظهار داشت: عدم اعتماد به نفس، اخلاق، آداب و معاشرت و… مشکلات موجود در این زمینه است.

*35 دستگاه فرهنگی از اعتبارات فرهنگی کشورمان استفاده می‌کنند

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده  با اشاره به اینکه 35 دستگاه فرهنگی از اعتبارات فرهنگی کشورمان استفاده می‌کنند، متذکر شد: دستگاه‌ها باید به صورت کلان زیر نظر قانون حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی مشخص زیر نظر متخصصان انجام شود، تصریح کرد: این حرکت‌ها باید هدف دار و در چارچوب مشخص باشد.

* دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق شعار سال نباید به صورت متفرق حرکت کنند

ابراهیمی ر با تاکید بر اینکه دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق شعار سال نباید به صورت متفرق حرکت کنند، یادآور شد: این دستگاه‌ها باید با اتحاد و به صورت منسجم حرکت کرده و مشکلات جامعه را شناسایی کنند.

وی در پایان اظهار کرد: اقدامات فرهنگی باید در راستای فرهنگ دینی و قرآنی و آشنا کردن مردم با این اهداف باشد.