سیمرغ مقاومت با ترور زمین‌گیر نمی‌شود

امام جمعه قیدار با بیان اینکه دشمنان ما بدانند راه شهدا و راه شهید هنیه بدون شکست است گفت: سیمرغ مقاومت با ترور زمین‌گیر نمی‌شود.

به گزارش نسیم اشراق حجت الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: ۲۳ مرداد روزی است که به بیان رهبر معظم انقلاب، حزب الله به جهان عرب و اسلام عزت دوباره بخشید و روزی است که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخت و بذر مقاومت ثمره داد.

وی با بیان اینکه دشمنان ما بدانند راه شهدا و راه شهید هنیه بدون شکست است و سیمرغ مقاومت با ترور زمین‌گیر نمی‌شود افزود: ترور، رسم دیرینه یهود صهیونیست است و این بیچارگان مفلوک، این شیوه ناجوانمردانه را از پدران خود به ارث برده‌اند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: رژیم صهیونیستی می‌خواهد با این ترورها، از چاله مرگ تدریجی بیرون بیاید؛ اما به چاه مرگ دفعی فرو خواهد افتاد و این هم سنت الهی است که مؤمنان با جنایات دشمنا‌ن‌شان نصرت می‌شوند.

وی اضافه کرد: سازش‌کاری بر خلاف مقاومت هزینه‌های سنگین دارد  و تکه پاره‌شدن ایران در دوره پادشاهان و سلاطین بی‌عرضه قاجار و پهلوی یکی از هزینه های سنگین است که یکی از مصادیق آن جدا شدن بحرین از ایران است که شاه حاکمیت بیش از دو هزار و پانصد ساله ایران بحرین را بی هیچ مقاومتی و تنها با یک اشاره انگلیس از بین برد.

امام جمعه قیدار با اشاره به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک گفت: صنایع كوچك به عنوان یكی از عوامل بسیار تاثیرگذار در شكوفائی اقتصادی و اجتماعی كشور، از اهمیت بسیاری برای دست اندركاران كشور برخوردار است به گونه‌ای كه مقام معظم رهبری از آن به عنوان عامل اشتغال و تحرك جامعه یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: بزرگ ترین کار خیر امروز این است کسانی که سرمایه دارند به سمت تولید ببرند و در جهت تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید سرمایه‌گذاری کنند که هم موجب رونق اقتصادی و هم موجب اشتغال جوانان شود.

امام جمعه قیدار اضافه کرد: از مسئولان دستگاه‌های اجرائی درخواست می‌کنم جاده را برای سرمایه‌گذاری در تولید هموار کنند و موانع را برطرف کنند و در خصوص حل مشكلات واحدهای صنعتی تلاش کنند و از امور صاحبان صنایع كوچك گره‌گشائی کنند.