سپاه تبعیت از فرمان «ولى فقیه» را سرلوحه شعار و عمل خود قرار داده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خدابنده گفت: سپاه تبعیت از فرمان «ولى فقیه» را سرلوحه شعار و عمل خود قرار داده است. ولی اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق۲۴،با تبریک دوم اردیبشهت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه به عنوان مولود مبارک انقلاب در شرایط و مراحل مختلف […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خدابنده گفت: سپاه تبعیت از فرمان «ولى فقیه» را سرلوحه شعار و عمل خود قرار داده است.
DSC00167

ولی اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق۲۴،با تبریک دوم اردیبشهت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه به عنوان مولود مبارک انقلاب در شرایط و مراحل مختلف انقلاب، ایفای نقش کرده است.
وی اظهار کرد: این نهاد «پاک سرشت» مسیر پرفراز و نشیب حوادث گوناگون پس از انقلاب را سرافراز و ظفرمندانه پیموده و حماسه‌هاى جاودان و پرافتخارى را در صحیفۀ انقلاب به ثبت رسانده است.
فرمانده سپاه خدابنده افزود: سپاه پاسداران از ابتداى تشکیل تاکنون مهم ترین نقش را در پاسدارى از انقلاب اسلامى و دسـتـآوردهاى آن ایفا نموده که نقش غیرقابل جایگزین این نهاد انقلابى در صحنه هاى مـتـعـدد و مـتـنـوع بـر هـیچ کس پوشیده نیست .
وی عنوان کرد: یکى از این صحنه هاى مهم ، دفاع از انقلاب اسلامى در مقابل ضد انقلاب اعم از داخلى و خارجى است که در صدد بودند انقلاب و کشور را بـا انـواع تـوطـئه هـا بـه نـابـودى بـکـشـانـنـد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خدابنده تصریح کرد: امتیاز برجستۀ سپاه پاسداران بر ارتش‌هاى جهان در این است که بر محور حق و در راستاى قسط ، مرزبان حماسه و فضیلت است از این رو تبعیت از فرمان «ولى فقیه» را سرلوحه شعار و عمل خود قرار داده است.
ابراهیمی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بعد از پایان جنگ تحمیلی علاوه بر فعالیت‌ها و مأموریت‌های رزمی، دفاعی و آموزشی، با تشکیل قرارگاه فرماندهی بازسازی خاتم الانبیاء، در عرصه سازندگی شرکت فعال دارد.
وی افزود: سپاه پاسداران در راه آبادانی و عظمت کشور اسلامی ایران، تمام تلاش خویش را به کار گرفته تا در این میدان مقدّس نیز حضوری فعّال و سازنده داشته باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خدابنده بیان کرد: عامل اصلى موفقیت همه نیروهاى انقلاب و بویژه سپاه و بسیج این بود که هم با بصیرت در هر زمان وظیفه و مأموریت را خوب تشخیص دادند و با تبعیت از رهبرى در سنگر مقدم انقلاب حضور یافتند و هم در دفاع از انقلاب و اسلام استقامت و پایمردى بى نظیر و شگفت آورى انجام داده هرگز فشارها و سختى‌هاى مبارزه و وسوسه‌هاى دنیوى آنان را منفعل نگرداند.
وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنایت خداوند بزرگ و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای، در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کرده است.