سپاه از زمان تاسیس تاکنون به خوبی با همه آشوب‌ها و آسیب‌ها مقابله کرده است

رئیس اداره اوقاف خدابنده اظهارکرد:سپاه از زمان تاسیس تاکنون به خوبی با همه آشوب‌ها و آسیب‌ها مقابله کرده است. حجت الاسلام حسن رضا محمدی صبح امروزدرگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین باتبریک سالروزتشکیل سپاهوبا اشاره به اینکه این نهادمقدس در دوم اردیبهشت ماه سال 58 به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد، گفت: پس از تاسیس سپاه در کوتاه‌ترین زمان […]

رئیس اداره اوقاف خدابنده اظهارکرد:سپاه از زمان تاسیس تاکنون به خوبی با همه آشوب‌ها و آسیب‌ها مقابله کرده است.

DSCN6748

حجت الاسلام حسن رضا محمدی صبح امروزدرگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین باتبریک سالروزتشکیل سپاهوبا اشاره به اینکه این نهادمقدس در دوم اردیبهشت ماه سال 58 به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد، گفت: پس از تاسیس سپاه در کوتاه‌ترین زمان سپاه عملکرد خوبی از خود نشان داد و امام راحل سالروز میلاد امام حسین(ع) را روز بزرگ پاسدار نامگذاری کردند.

رئیس اداره اوقاف خدابنده به اهداف تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: ماموریت اصلی سپاه نگهبانی و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن بوده است.

حجت الاسلام محمدی تقویت توان دفاعی و نظامی کشور را از دیگر اهداف تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دانست و یادآور شد: مبارزات مسلحانه با ضد انقلابیون و مبارزه قانونی با عوامل و جریان‌ها جزئی از ماموریت‌های سپاه بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه از همان بدو تولد در عرصه امنیتی و اطلاعاتی برای مقابله با آشوب‌ها و بحران‌ها فعالیت داشته و ماموریت خود را به نحو احسن انجام داده است، اظهار داشت: سپاه توانست از زمان تاسیس تاکنون به خوبی با همه آشوب‌ها و آسیب‌ها مقابله کند.

محمدی به اقدامات علمی و دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: امروز سپاه در بحث فناوری علمی و دفاعی و ساخت تاسیسات پیشرفته و خودروهای نظامی فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در کشورهای خاورمیانه حرف اول را می‌زند.