سرانه اماکن ورزشی خدابنده ۰/۳۳ مترمربع است

رئیس اداره ورزش و جوانان خدابنده گفت: در حال حاضر سرانه اماکن ورزشی شهرستان خدابنده ۰/۳۳ مترمربع است که در صورت افتتاح و بهرهبرداری چمنهای مصنوعی مینی فوتبال و بزرگ و هم چنین پروژههای عمرانی موجود، این سرانه افزایش چشمگیر و قابل توجهی خواهد یافت.

علی‌اوسط بدرلو در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق به پروژه‌های عمرانی در طی یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: سه مورد تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان وجود داشته است که عبارتند از تکمیل سالن ورزشی چند منظوره ۸۰۰ نفری سجاس و ادامه عملیات عمرانی سالن کشتی و ساختمان اداری سجاس به مبلغ  48 میلیارد و 275 میلیون ریال که تخصیص اعتبار شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل احداث سالن ورزشی چند منظوره شهر سهرورد که به مبلغ 41 میلیارد و 680 میلیون ریال تخصیص اعتبار شده است افزود: تکمیل احداث سالن ورزشی چند منظوره کهلا با مبلغ 89 میلیارد ریال طی سال جاری تخصیص اعتبار داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خدابنده با بیان اینکه در حال حاضر هر سه پروژه فوق در حال انجام است به وجود تعداد چمن‌های مصنوعی در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه در سطح شهرستان چه در روستاها و چه در شهرها تعداد قابل توجهی چمن‌های مصنوعی وجود دارد.

وی به سرانه فضای ورزشی اشاره کرد و گفت: طبق اسناد و مکتوبات وزارت ورزش و جوانان سرانه اماکن ورزشی کشور برابر ۰/۷۲ متر مربع برای هر نفر است و در حال حاضر سرانه اماکن ورزشی شهرستان خدابنده ۰/۳۳ مترمربع است که در صورت افتتاح و بهره‎برداری چمنهای مصنوعی مینی فوتبال و بزرگ و هم چنین پروژه‎های عمرانی موجود، این سرانه افزایش چشمگیر و قابل توجهی خواهد یافت.

بدرلو ادامه داد: در طول این مدت برنامه‌های اجرا شده بسیار متنوع و فراوانی توسط هیات‌های ورزشی و اداره ورزش شهرستان از قبیل پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات ورزشی (شهرستانی و استانی) همایش‎ها و جشنواره‌های ورزشی و فرهنگی مانند جشنواره گردو، گل و گلاب انجام شده است.

وی افزود: مسابقات محلات و اعزام‎های مختلف تیم‌های ورزشی و هم چنین میزبانی تیم‎های ورزشی نیز در سطح شهرستان خدابنده محقق شده است.