سخنی با شهردار قیدار

قیدارمرکز بزرگترین شهرستان شمال‌غرب کشور است و می‎تواند با تلاش شهردار و همت مردم و همیاری شهروندان و تصمیم‎های درست شورای شهر به یکی از شهرهای زیبای کشور و استان زنجان تبدیل شود.

به گزارش نسیم اشراق جلسه انتخاب شهردار قیدار در اردیبهشت‌ماه با حضور اعضای شورای شهر قیدار برگزار شد و بر اساس بند یک مصوبه ۲۶۴ «حسنعلی افشاری» با پنج رای بعنوان شهردار قیدار انتخاب شد.

آئین تودیع و معارفه شهرداری قیدار با حضور مردم و مسئولان استان زنجان و شهرستان خدابنده در 31 تیرماه در سالن فرهنگ‌سرای اشراق شهر قیدار برگزار شد.

حسن‌علی‌ افشاری در این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت خوب مردم و مسئولان اظهار داشت: در موقع تحویل شهرداری قیدار نزدیک به ۲۷ و نیم میلیارد تومان بدهی شهرداری است.

وی به پروژه رینگ شرقی اشاره کرد و گفت: در طول ۱۰ سال اخیر ۳۰ میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده است.

شهردار قیدار به پروژه‌های دیگر شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: پروژه احداث ساختمان آتش نشانی و سایر اقدامات در دستور کار شهرداری است.

شایان ذکر است که حسنعلی افشار از نیروهای بومی شهرستان خدابنده است که سابقه شهرداری شهر کرسف و چندین دوره معاونت شهرداری مرکز شهرستان و همچنین مسئول درآمد و پست‌های کلیدی شهرداری قیدار را برعهده داشته است.

وی پیش از این چهار ماه سرپرست شهرداری قیدار بود و دوبانده کردن انتهای پردیس‎ها (رینگ شرقی و جدولگذاری و پیاده روسازی و آسفالت‌ریزی و همچنین زیباسازی معابر از جمله فعالیت‌های افشار در دوران سرپرستی است.

قیدار مرکز بزرگترین شهرستان شمال‌غرب کشور است و می‌تواند با تلاش شهردار و همت مردم و همیاری شهروندان و تصمیم‌های درست شورای شهر به یکی از شهرهای زیبای کشور و استان زنجان تبدیل شود.

وجود حرم حضرت قیدار نبی (ع) و کوه قیدار و عالی قاپو از ظرفیت‎های مهم این شهر است که مورد غفلت واقع شده و نیاز به توجه ویژه شهردار جدید دارد.

می‌طلبد مردم فهیم شهر قیدار شهردار جدید را با پرداخت به موقع عوارض و انتقادات و پیشنهادات یاری کنند و بیش از گذشته خود را در توسعه شهر سهیم بدانند.

دستگاه‌های خدمت‌رسان هم باید با انجام به موقع تکلیف خود شهرداری را کمک کنند تا شاهد شهری خوب باشیم که به لحاظ بصری و امکانات رفاهی در جایگاه برتری که حق آن است قرار گیرد.

این شهر متعلق به همه شهروندان است و توسعه آن همت همگان را می‌طلبد پس همه برای کمک به شهردار قیدار کمک کنیم تا وی  بتواند در انجام وظایف محوله موفق باشد.

بحث صنعتگران دغدغه اصلی مردم شهر قیدار است تا ضمن کاهش آلودگی صوتی شاهد کاهش اجازه‎بها و توسعه شهر قیدار باشیم.

افتتاح پارک کوهستان قیدار نیز از مهم‌ترین خواسته عموم شهروندان و مردم شهرستان خدابنده است امید است شهردار جدید با شناختی که از مسائل دارند آستین را بالا زده و بیش از گذشته تلاش کند و مشکلات این شهر را مرتفع کند.