زنجان از امن‏ترین استان‏های کشور است

به گزارش ثبیر، محمد رئوفی‏ نژاد در جلسه ستاد بزرگداشت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این هفته، اظهار داشت: نیروی انتظامی نیروی مردمی است که همواره با جان و دل در خدمت مردم قرار دارد. وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از بطن و متن مردم تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: همه وظایف این […]

به گزارش ثبیر، محمد رئوفی‏ نژاد در جلسه ستاد بزرگداشت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این هفته، اظهار داشت: نیروی انتظامی نیروی مردمی است که همواره با جان و دل در خدمت مردم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از بطن و متن مردم تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: همه وظایف این نهاد مقدس نیز در زمینه شهروندان و زندگی و امنیت آنها تعریف شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی ارتباطی تنگاتنگ و چهره به چهره با مردم داشته و مردم به آنها اعتماد دارند، تصریح کرد: این نهاد در مجموع همه مسئولیت‏های یک جامعه را بر عهده دارد.

وی با تأکید بر اینکه حراست از جان و مال و ناموس مردم مهم‏ترین وظیفه نیروی انتظامی به شمار می‏رود، اضافه کرد: وجود افراد جامعه نیز در گرو این مسائل است.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه حفظ و تقویت هنجارهای اجتماعی کار بسیار بزرگ و سنگینی محسوب می‏شود، متذکر شد: پیشگیری از هر نوع آسیبی نیز بر هنجارهای اجتماعی کار بسیار مشکلی به شمار می‏رود.

وی با اشاره به اینکه همت، تلاش و حضور با اقتدار و همیشگی نیروی انتظامی جای قدردانی دارد، یادآور شد: امنیتی که امروز در استان زنجان ایجاد شده است در گرو تلاش این نهاد است.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه استان زنجان یکی از امن‏ترین نقاط کشور محسوب می‏شود، ادامه داد: شاخص امنیت شاخصه بسیار مهمی است که کاهش و رشد آن بستگی به اقدامات و اتفاقات زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز پلیس در کشور ایران مجهز به علم، تجهیزات و آموزش به‏روز است، اذعان داشت: علاوه‏ بر اینکه چیزی از پلیس‏های مطرح دنیا کم ندارد بلکه اصل مهمی چون مردم‏داری نیز در این نهاد مورد توجه قرار گرفته است.

رئوفی‎نژاد با تأکید بر اینکه وجود مردم‏داری در نیروی انتظامی کشور سبب برتری آن نسبت به سایر کشورها از این نظر شده است، خاطرنشان کرد: وجود مردم‏داری و رعایت آن توسط پلیس به دلیل توحیدی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات شایسته نیروی انتظامی استان زنجان، ابراز داشت: کار و خدمات آنها همواره ماندگار است.