روز جهانی قدس روز عزای رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم خدابنده با بیان اینکه روز جهانی قدس روز عزای رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: باید با تدبیر و تمام قوا در مقابل رژیم اشغالگر قدس ایستاد که یکی از این تدابیر روز جهانی قدس است. حجت الاسلام موسوی درراهپیمایی روزقدس درگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین،با بیان اینکه فلسطین و لبنان خاکریز نخست و خط مقدم است […]

نماینده مردم خدابنده با بیان اینکه روز جهانی قدس روز عزای رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: باید با تدبیر و تمام قوا در مقابل رژیم اشغالگر قدس ایستاد که یکی از این تدابیر روز جهانی قدس است.

81247361-5840030

حجت الاسلام موسوی درراهپیمایی روزقدس درگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین،با بیان اینکه فلسطین و لبنان خاکریز نخست و خط مقدم است و اگر دشمن بتواند خاک‌ریز نخست را فتح کند نوبت به خاکریزهای بعدی می‌رسد، گفت: ایران هم جزء اهداف اصلی رژیم قدس است پس ما باید در پشت خط مقدم تمام همت و تلاش خود را به کار گیریم تا خط مقدم شکست نخورد.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس نماد آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی ملتی است که با حماسه و مقاومت و جوانمردی جوانانش ناقوس مرگ اشغالگران قدس را به صدا در آورده است.

نماینده مردم خدابنده افزود: رژیم غاصب صهیونیستی امروز در بدترین شرایط عمر شصت و چند ساله عمر خود قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس امسال در جای جای ایران اسلامی گفت: امسال روز قدس روز متفاوت‌تری نسبت به سال‌های گذشته بود.

این مسئول با اشاره به غفلت و سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای عربی منطقه گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در سایه نهادهای بین‌المللی و حمایت مدعیان حقوق بشر انجام می‌گیرد.