رمز موفقیت در جنگ نرم دشمن تبعیت محض از ولایت فقیه است/فتح خرمشهر برای همیشه انديشه تسلط بر ايران را به زباله ‏دان تاريخ فرستاد

امام جمعه قیدار در مراسم بزرگداشت روز شهرستان خدابنده و اولین نشست هیأت یاوران ولایت گفت: در حال حاضر نیز دشمن با ما در حال جنگ های مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است و رمز موفقیت در جنگ نرم دشمن تبعیت محض از ولایت فقیه است.به گزارش اشراق24،امروز به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر […]

DSCN6778DSCN6760DSCN6767DSCN6758DSCN6756DSCN6772DSCN6755امام جمعه قیدار در مراسم بزرگداشت روز شهرستان خدابنده و اولین نشست هیأت یاوران ولایت گفت: در حال حاضر نیز دشمن با ما در حال جنگ های مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است و رمز موفقیت در جنگ نرم دشمن تبعیت محض از ولایت فقیه است.به گزارش اشراق24،امروز به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز ایثار و مقاومت،مراسم ویژه ای با عنوان بزرگداشت روز شهرستان خدابنده بخاطر شهید سلیمانی،کوچکترین شهید استان زنجان و اولین نشست هیأت یاوران ولایت در سپاه خدابنده با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: در عملیات بیت المقدس قریب به 70 درصد لشکر سپاه کفر یعنی عراق در میدان جنگ حضور داشت و از همه امکانات خود استفاده کرد تا خرمشهر آزاد نشود.

وی با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر نماد نصرت الهى و شاه ‏بيت مقاومت و ايثار ملت بزرگ ایران است افزود: سردار قادسيه در سر سوداى فتح 6 روزه ایران را در سر مى‏پرورانيد اما حماسه، آفرينان خرمشهر چون جهان آرا و علم الهدى و چمران  نگذاشتند خواب دشمن تعبير شود و با مبارزه بى‏ امان خويش، آرامش را از دشمن بعثى ربودند و باعث خروج ذلت‏ بار آن‏ها در سوم خرداد 1361 از خرمشهر شدند که حضرت امام فرمودند: «خدا خرمشهر را آزاد كرد» و با اين تعبير زيبا، تمام حماسه‏ آفرينان او لشكريان الهی تلقى شدند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: فاتحان خرمشهر ثابت كردند عاشورا براى مقطع زمانى خاص از تاريخ اسلام نیست، بلكه براى تمام قرون، ملل و فرهنگ‏ها تكرارشدنى است. فتح خرمشهر برای همیشه انديشه تسلط بر ايران، را به زباله ‏دان تاريخ فرستاد.

وی افزود: حماسه ماندگار آزادى خرمشهر همچون آينه‏اى پيش روى ما و مسؤولان است و اگر آن‏را مبناى رفتار خويش قرار دهيم، در هر عرصه‏اى پيروز خواهيم شد و اگر غفلت كنيم، بايد طعم تلخ شكست را بچشيم كه در اين صورت، هم بايد پاسخگوى صياد شيرازى‏ها، جهان آراها، چمران‏ها و… كه چنين آينه‏اى را فراروى ما قرار دادند، باشيم و در مورد تقصيرهاى خود به آيندگان پاسخ دهيم.

امام جمعه قیدار بابیان اینکه دو ویژگی داشتن بینش عمیق به خدا و ولی امر و امام  باعث پیروزی رزمندگان در فتح خرمشهر شد ادامه داد: این دو خصوصیت مهدی یاوران نیز است که باعث نصرت الهی می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز دشمن با ما در حال جنگ های مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است و رمز موفقیت در جنگ نرم دشمن تبعیت محض از ولایت فقیه است.

طالبی ادامه داد: هدف از برگزاری روز شهرستان خدابنده این است که شهید رضا سلیمانی که تنها با داشتن 11 سال کوچکترین شهید استان زنجان است و از خطه خدابنده است برای همه مردم بویژه جوانان نماد و  الگو باشد و دیگر بازیگران و فوتبالیست ها الگو نباشند.

در پایان حسین صفدری خردسال قیداری مطلبی را به صورت دکلمه درباره ولایت قرائت کرد.