دیدار و تجلیل فرماندار شهرستان خدابنده از تعدادی از آزادگان+تصاویر

  فرماندار شهرستان خدابنده به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن با آزادگان شهرستان خدابنده با خانواده چند آزاده دیدار و گفتگو  کرد و از چند آزاده شاغل نیز تجلیل کرد. به گزارش اشراق۲۴،، میرزایی فرد فرماندار شهرستان خدابنده به همراه برخی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده، محمدی مدیرکل بهزیستی استان و […]

 

فرماندار شهرستان خدابنده به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن با آزادگان شهرستان خدابنده با خانواده چند آزاده دیدار و گفتگو  کرد و از چند آزاده شاغل نیز تجلیل کرد.
به گزارش اشراق۲۴،، میرزایی فرد فرماندار شهرستان خدابنده به همراه برخی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده، محمدی مدیرکل بهزیستی استان و سایر مسئولان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن عزیز اسلامی از آزادگان سرافراز نصرت اله اسکندری، محسن اسکندری و علی اسکندری دیدار به عمل آورده و با اهدا لوح از آنان تجلیل و قدردانی کردند.
میرزایی فرد فرماندار شهرستان ضمن تبریک این روز بزرگ به همه آزادگان و خانواده معزز آنان گفت: آزادگان هیچگاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشورو ملت جاری هستند.
وی با تجلیل از تعدادی از آزادگان شاغل عنوان کرد: در واقع پیام و سیره آنان فریاد سربلندی و شکوهمندی ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان می‌توان از آن بهره جست.