دیدار امام جمعه وفرماندار شهرستان خدابنده با مردم شهر زرین رود

فرماندار شهرستان خدابنده به همراه امام جمعه شهر قیدار و اعضای شورای تامین شهرستان خدابنده با مردم شهرزرین رود در محل بخشداری این شهر دیدار نمودند. به گزارش اشراق آنلاین،در این دیدار فرماندار به گفتگو با مسئولین ،معتمدین و جوانان این شهر پرداخته و از نزدیک در جریان خواسته ها و نیازهای آن ها قرار […]

فرماندار شهرستان خدابنده به همراه امام جمعه شهر قیدار و اعضای شورای تامین شهرستان خدابنده با مردم شهرزرین رود در محل بخشداری این شهر دیدار نمودند.600600p15585EDNmain1988DSC06342

به گزارش اشراق آنلاین،در این دیدار فرماندار به گفتگو با مسئولین ،معتمدین و جوانان این شهر پرداخته و از نزدیک در جریان خواسته ها و نیازهای آن ها قرار گرفت.

وی در این دیدار ضمن عرض تسلیت به خانواده این کودک به جهت ضایعه  دردناک به وجود آمده عنوان کرد: ما از همان ساعات اولیه در جریان اتفاق بودیم و دستورات لازم را صادر کرده ایم و این اتفاقات را به مقامات استانی  نیز اطلاع رسانی کرده و بیشترین وقت خود را در این مدت به این موضوع اختصاص داده ایم.

فتحی همچنین از اداره محیط زیست درخواست کرد: در صورت امکان یک محیط بان در منطقه مسقر نمایند و تحقیقات لازم را در خصوص علت بروز این اتفاق انجام دهند تا از اتفاقات نظیر این جلوگیری شود.