دیدارفرماندار شهرستان خدابنده درسال جدید باخانواده شهدا+عکس

 فرماندار شهرستان خدابنده درسال جدید باخانواده شهدادیدارکردوگفت:تکریم خانواده شهدا جزو وظایف ذاتی مسئولان است.به گزارش اشراق آنلاین:باب اله فتحی فرماندار شهرستان خدابنده  به همراه بخشدار مرکزی ،شهردار و شورای شهر کرسف  با خانواده شهیدان صیف اله افشاری، ابراهیم جهانشاهلو،رجبعلی افشار ، محمد بیات ،اصغر طوماری ،عبداله محمدی دیدار کردند. فرماندار شهرستان خدابنده در حاشیه این […]

 فرماندار شهرستان خدابنده درسال جدید باخانواده شهدادیدارکردوگفت:تکریم خانواده شهدا جزو وظایف ذاتی مسئولان است.600600p11842EDNmainDSC05563DSC05558DSC05566DSC05532DSC05544به گزارش اشراق آنلاین:باب اله فتحی فرماندار شهرستان خدابنده  به همراه بخشدار مرکزی ،شهردار و شورای شهر کرسف  با خانواده شهیدان صیف اله افشاری، ابراهیم جهانشاهلو،رجبعلی افشار ، محمد بیات ،اصغر طوماری ،عبداله محمدی دیدار کردند.

فرماندار شهرستان خدابنده در حاشیه این دیدارها ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده معزز آنها را مایه خیر و برکت در سال جدید عنوان کرد و گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران برای کشورمان عزت، سربلندی و استقلال به ارمغان آوردند، از این رو پاسداشت خون این عزیزان و حفظ و تقویت آرمانهای آنان یک تکلیف همگانی محسوب می شود.

باب اله فتحی  با تبریک فرارسیدن سال جدید به تمام خانواده های شهدا و جانبازان ایران اسلامی، تکریم و تعظیم پدران و مادران شهدا را جزو وظایف ذاتی و اصلی مسئولان و مردم عنوان کرد.

وی افزود: پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندان رشید و مؤمن در دامان خود و تشویق و اعزام آنها به حضور در حماسه تاریخی هشت سال دفاع مقدس از آرمانهای اسلام و انقلاب و ولایت فقیه دفاع کردند.