ديدار جمعي از ورزشكاران،پيشكسوتان و مسئولان ورزشي شهرستان خدابنده با فرماندار+تصاویر

به مناسبت هفته تربيت بدني،رئيس و كاركنان اداره ورزش و جوانان به همراه جمعي از ورزشكاران و پيشكسوتان و مسئولين هيئت هاي ورزشي شهرستان خدابنده با فرماندار این شهرستان ديدار كردند. به گزارش اشراق24،به مناسبت هفته تربيت بدني،رئيس و كاركنان اداره ورزش و جوانان به همراه جمعي از ورزشكاران و پيشكسوتان و مسئولين هيئت هاي […]

DSC00794DSC00790DSC00789به مناسبت هفته تربيت بدني،رئيس و كاركنان اداره ورزش و جوانان به همراه جمعي از ورزشكاران و پيشكسوتان و مسئولين هيئت هاي ورزشي شهرستان خدابنده با فرماندار این شهرستان ديدار كردند.

به گزارش اشراق24،به مناسبت هفته تربيت بدني،رئيس و كاركنان اداره ورزش و جوانان به همراه جمعي از ورزشكاران و پيشكسوتان و مسئولين هيئت هاي ورزشي شهرستان خدابنده با فرماندار این شهرستان ديدار كردند.

در اين ديدار مسئولين هيئت هاي ورزشي هركدام جداگانه به تشريح مشكلات و موانع پيش رو پرداختند و در ادامه باب اله فتحی به جمع بندي موارد مطروحه پرداخته و با گزارش فعاليت هاي عمراني انجام شده در اين حوزه خواستار ملاقاتهاي بيشتر با قهرمانان و مسئولين ورزشي در راستاي ارتقاي سطح كمي و كيفي ورزش شهرستان شد.

وی بر گسترش فرهنگ ورزشي دربين جوانان براي تقويت روحيه پهلواني و مديريت مسائل منفي جوانان با ترغيب به ورزش تاكيد کرد و گفت: شعار امسال هفته تربیت بدنی«ورزش، سلامتی، پویایی و معنویت» است این هفته به دلیل تقارن با ماه محرم زودتر از موعد خود برگزار می شود.

فرماندار شهرستان خدابنده افزود:همه مردم باید برای سلامتی خودشان، ورزش را جدی بگیرند و در زندگی خود ضرورت بذانند جامعه ای ورزش در آن فرهنگ شود، جامعه بانشاط و پر تلاش و پر کار خواهد بود. ورزش می تواند تأثیر بزرگی در رشد فکری جامعه داشته باشد و باعث پیشرفت در تمامی عرصه ها از جمله اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حتی در دینداری شود و به همین دلیل لازم است که به حوزه ورزش اهمیت داده شود.

فتحی ادامه داد:زندگی ماشینی و کم تحرکی بلای جان انسان ها شده امروزه عامل اصلی بیش از یک سوم مرگ ها ناشی از بیماری های قلبی، سرطان و دیابت شناخته شده است که عامل اصلی این بیماریها کم تحرکی است. توجه به فعالیت جسمانی و ورزش سهم بسیار مهمی در کنترل وزن و کاهش چربی و قند خون دارد باید تلاش کنیم در جامعه ورزش همگانی را توسعه دهیم و سلامتی را به همه مردم عزیزمان هدیه کنیم.