دوبانده و تعریض بیش از 36 کیلومتر از راههای خدابنده در دهه فجر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خدابنده گفت: دوبانده و تعریض ۳۶/۵ کیلومتر از راههای این شهرستان خدابنده با اعتبار 3میلیارد و 400ریال در دهه فجر انجام می‌شود.

حکمت اله خدابنده لو،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خدابنده در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق با تبریک دهه فجر به پروژه‌های شاخص این اداره اشاره کرد و گفت: دوبانده و تعریض ۳۶/۵ کیلومتر از راههای شهرستان خدابنده با اعتبار 3میلیارد و 400ریال،مسیر آبی سفلی به طول ۵/۵ کیلومتر،قیدار-حصار پل کمربندی به طول ۷ کیلومتر در دهه فجر امسال محقق می‌شود.

وی افزود: سه راهی قره محمد-کرسف-سهرورد به طول ۱۲ کیلومتر،تعریض و اصلاح پل ورودی شهر زرین رود.پیگیری اجرای دو بانده کردن جاده قیدار-زنجان،قیدار-همدان،قیدار-ابهر.سه راهی سجاس به سجاس به طول ۴کیلومتر نیز انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خدابنده ادامه داد: محور قیدار-زواجر-کمربندی به طول ۲ کیلومتر،گرماب-کتله خور به طول۴/۵کیلومتر،تعریض و اصلاح پل ورودی شهر سهرورد،روکش و لکه گیری ۱۲۱/۵کیلومتر با اعتبار 1میلیارد و634 ریال،قیدار-همدان به طول ۱۳ کیلومتر.حسام آباد-گل تپه به طول ۲۲ کیلومتر.کهلا-محمدخلج-بزین معادل ۹/۵کیلومتر صورت می‌گیرد.

وی افزود: قیدار-ابهر ۲۸ کیلومتر.شهیدچمنی-گرماب به طول ۱۵ کیلومتر.بولاماجی-دابانلو به طول ۱۳ کیلومتر،قیدار-بیجار به طول ۲۰ کیلومتر،لکه گیری راههای مواصلاتی شهرستان ۶۵۰۰ تن،احداث و آسفالت راههای روستایی به طول ۷۲ کیلومتر با اعتبار 3میلیارد و120ریال.احداث و آسفالت راههای روستایی اوچ بلاغ-قمشلو،گنداب-خلیفه لو،امام کهریز-خلیفه قشلاق،دوغانلو-یاراحمدلو،حصارشیوان-گوگرچینک،سعیدآباد-سعیدمحمد،قمچقای-پیرتاج،بیگم آغا-دوراخلو،توزلو-بزین-غلام ویس،مهدی آباد-چنگور در دهه فجر انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: تعمیرات ابنیه فنی و احداث مسجد و عملیات راهداری با اعتبار ۵۶۶ میلیاردریال،پل محمدشاهلو-پل اوشتانیان-پل علی آباد-مسجد بین راهی روستای گوگجه ییلاق.نصب علایم خط کشی،نصب گاردریل،چراغ چشمک زن،تابلو اطلاعاتی و اخباری،نصب دوربین کنترل سرعت قیدار-زنجان،قیدار-ابهر،نگه‌داری تابستانی و زمستانی و انجام کارهای راهداری جاری در سطح ۱۵۰۰ کیلومتر از راههای شهرستان محقق خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: جمع کل اعتبارات برای انجام این پروژه‌ها 8 میلیارد و 720ریال برآورد شده است.