دهگردشی فرمانداروامام جمعه به روستای دلایر سفلی شهرستان خدابنده/تصویر

فرماندار به همراه امام جمعه شهر قیدار  و جمعی از مسئولین شهرستان خدابنده به روستای دلایر سفلی از توابع بخش مرکزی سفر کردند و از نزدیک با مشکلات اهالی این روستا آشنا شدند. فتحی فرماندار شهرستان خدابنده در این دیدار ضمن تبریک عید فطر به مردم روستای دلایر سفلی از دهیار و شورای اسلامی این […]

فرماندار به همراه امام جمعه شهر قیدار  و جمعی از مسئولین شهرستان خدابنده به روستای دلایر سفلی از توابع بخش مرکزی سفر کردند و از نزدیک با مشکلات اهالی این روستا آشنا شدند.DSC07045600600p15585EDNmainDSC07035DSC07032DSC07037

فتحی فرماندار شهرستان خدابنده در این دیدار ضمن تبریک عید فطر به مردم روستای دلایر سفلی از دهیار و شورای اسلامی این روستا برای زحماتی که جهت آبادانی و توسعه روستا کشیده اند تقدیر و تشکر نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به پروژه نیمه تمام در شهرستان گفت: دولت در یک سالی که دولت را تحویل گرفته است بیشتر سعی کرده است که پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند و سعی ما هم در شهرستان این گونه است.

فرماندار شهرستان خدابنده ضمن تبریک به اهالی برای تعلق گرفتن یک دستگاه بیل یکهو برای این روستااز مردم ، شورای اسلامی و دهیار روستا خواست تا این دستگاه را برای استفاده در دیگر روستاهای بخش با هماهنگی بخشداری در اختیار آنها قرار بدهند.