دلیل سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» ظلم‌های آنها در حق ملت ایران است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دلیل سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» را ظلم‌های این کشور در حق ملت ایران عنوان کرد. ثبیربه گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جنایات آمریکا طی قرن‌های اخیر در حق ملت‌های جهان گفت: بسیاری از ستم‌هایی که […]

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دلیل سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» را ظلم‌های این کشور در حق ملت ایران عنوان کرد.545

ثبیربه گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جنایات آمریکا طی قرن‌های اخیر در حق ملت‌های جهان گفت: بسیاری از ستم‌هایی که در قرون اخیر به ملت‌های جهان روا داشته شده از سوی آمریکایی‌ها بوده است.

وی با اشاره به ظلم‌های آمریکایی‌ها در حق مردم ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها چه قبل و چه پس از انقلاب ظلم‌های فراوانی علیه ملت ایران انجام دادند که از آن جمله می‌توان به ترور شخصیت‌های ایرانی و همچنین حمایت از عراق در جنگ با کشورمان اشاره کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه 88  از سوی آمریکایی‌ها طراحی و حمایت می‌شد، تصریح کرد: ظلم آنها در حق ملت ایران آشکار است و دلیل شعار «مرگ بر آمریکا» همین است.

امیرآبادی تاکید کرد که شعار «مرگ بر آمریکا» به صورت دستوری از سوی مردم سرداده نشده است که بتوان به صورت دستوری مانع از سر دادن آن شد.

وی با بیان اینکه نفرت مردم ایران از آمریکا به سال‌ها قبل باز می‌گردد، تصریح کرد:‌ مذاکره با آمریکا ارتباطی به سردادن این شعار ندارد و این شعار از سوی ملت سرداده می‌شود.