دشمن منتظر انتقام سخت باشد

امام جمعه نوربهار خدابنده با اشاره به شهادت شهید اسماعیل هنیه گفت: اگر دشمن در خاک ما خون مهمان ما را ریخت منتظر انتقام سخت باشد و اگر امروز می‌خندد بخندد اما بزودی گریه خواهد کرد.

به گزارش نسیم اشراق حجت‌الاسلام علی ذوالقدری در خطبه‌های نماز جمعه بعد از حمد و ثنای الهی و دعوت به تقوا و رعایت حدود الهی به سالروز شهدای مدافعین حرم اشاره کرد و بیان داشت: دشمن خبیث اسلام و قرآن علت اصلی دشمنی‌اش با حرم و قبور پاک اهل بیت (ع) دشمنی با آرمان‌های اهل بیت بود.

وی افزود: دشمنی با آرمان‌های اهل بیت هیچ وقت کهنه و مندرس نمی‌شوند همچون آزادی و عدالت و حریت و ایثار و شهادت و مبارزه با ظلم و ستم که در زندگی ائمه اطهار موج می‌زند.

امام جمعه نوربهار خدابنده ادمه داد: دشمن در حقیقت نگران این آرمان‎هاست و نقشه‌های زیادی علیه کشور‌های اسلامی کشیده بود و سعی داشت به نام اسلام و به کام اسرائیل حکومت‌هایی تشکیل دهد که کاملا در سلطه آمریکا باشد و به گفته خود ترامپ جنایتکار ۷ هزار میلیارد دلار هزینه کرد ولی رشادت‌های مدافعین حرم این نقشه را خنثی کردند و پول دشمن هدر رفت.

وی در ادامه به عبرت گرفتن از انقلاب مشروطه که تاکیدات امامین انقلاب اسلامی است اشاره کرد و گفت: هم حضرت امام خمینی (ره) و نیز مقام معظم رهبری همیشه به عبرت گرفتن از تاریخ توصیه و تاکید فراوان دارند.

امام جمعه نوربهار افزود: یکی از عبرت‌های انقلاب مشروطه این است که آنان از خارج مملکت غافل شدند و به کشمکش‎های داخلی پرداختند و موجب شد انگلیس فردی قلدر بنام رضاخان بیاید که این‌همه جنایت و خیانت به اسلام و مملکت کند.

وی اضافه کرد: اما انقلاب اسلامی همیشه مراقب این غفلت بوده و هست و تاکید فراوان بر عدم غفلت از بیرون از مرزهای ایران داشته و روابط بین‌الملل خود را همیشه با حفظ عزت اسلامی ادامه داده است.

امام جمعه نوربهار به شهادت جانسوز شهید والامقام شهید اسماعیل هنیه اشاره کرد و بیان داشت: اگر دشمن در خاک ما خون مهمان ما را ریخت منتظر انتقام سخت باشد و اگر امروز می‌خندد بخندد اما بزودی گریه خواهد کرد.

وی در پایان از اداره آب استان و شهرستان بابت شروع حفر چاه آب شرب شهر نوربهار تشکر کرد و نیز از مردم نوربهار و حومه درخواست کرد در مصرف انرژی مخصوصا آب و برق صرفه‌جویی کنند.