دستیابی به یک توافق جامع با 5+1 دور از انتظار نیست

نماینده مردم خدابنده گفت: دستیابی به یک توافق جامع با گروه 5+1 دور از انتظار نیست .حجت الاسلام محمد موسوی سجاسی در گفت و گو با خبرنگاراشراق آنلاین افزود: کارنامه فعالیت های خستگی ناپذیر تیم مذکره کننده هسته ایران با گروه 1+5 رضایتبخش است. وی یادآورشد: برای دستیبابی به یک توافق جامع ادامه حمایت ها […]

نماینده مردم خدابنده گفت: دستیابی به یک توافق جامع با گروه 5+1 دور از انتظار نیست .81170168-5706531حجت الاسلام محمد موسوی سجاسی در گفت و گو با خبرنگاراشراق آنلاین افزود: کارنامه فعالیت های خستگی ناپذیر تیم مذکره کننده هسته ایران با گروه 1+5 رضایتبخش است.

وی یادآورشد: برای دستیبابی به یک توافق جامع ادامه حمایت ها ضرورت دارد و طولاتی شدن مذاکرات به معنای شکست نیست.

حجت الاسلام موسوی سجاسی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تیم دیپلماسی ایران را افرادی کار آمد، متبحر و سربازان نظام معرفی کردند، گفت: تبعیت از فرامین رهبری امری مهم محسوب می شود و توجه همگان به ویژه جناح و گروهها به این موضوع مهم اهمیت دارد.

وی اظهار کرد: زیاده خواهی های غرب از علل مهم در عدم دستییابی به توافق جامع در مذاکرات ژنو بود و که مغایر با موازین نظام اسلامی است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده همواره به دنبال این بوده که از حقوق ملت ایران دفاع کند و در این مسیر ممکن است برخی ها به دنبال این باشند که از نتیجه حاصل شده در مذاکرات اخیر برای منافع خود استفاده کنند.

حجت الاسلام موسوی ، افزود: برای همگان روشن است که تیم مذاکره کننده همواره در مسیر منافع تمام ملت حرکت کرده است.

آخرین دور مذاکرات ایران و گروه 1+5 از 23 تا 26 اردیبهشت ماه جاری در شهر وین اتریش برگزار شد و این دور از مذاکرات برای ورود طرفین به مرحله نگارش پیش نویس توافق جامع بود که طرفین آن را مذاکراتی «سخت» و «واقعی» خواندند.