دستگاه‌های استان زنجان هیچ کمکی را از بسیج دریغ نکنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه بسیج و سپاه همواره در همه عرصه‌ها پای کار هستند، گفت: دستگاه‌های استان هر آنچه در توان دارند در کمک به بسیج دریغ نکنند.

به گزارش نسیم اشراق، محمد شعاعی امروز ۲۸ شهریور ماه در جلسه بسیج سازندگی استان زنجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بسیج و سپاه همواره در همه عرصه‌ها پای کار هستند؛ با توجه به گستردگی کارها، اقدامات بدون همراهی سپاه و بسیج امکان پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها وظیفه قانونی دارند که باید کمک حال سازمان بسیج باشند، افزود: دوستان هرآنچه که توان دارند در بحث کمک‌رسانی دریغ نکنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در بحث آبرسانی اقدامات مربوط به ۵۵ روستا انجام شده اذعان کرد: تنها اقدامات مربوط به ۲ روستا باقی مانده است، با این وجود کار لوله‌گذاری در سد گلابر نیز تقریبا به اتمام رسیده اما وجود معارض در نقاطی برخی مسائلی را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به بحث احداث دهکده اقتصاد مقاومتی در استان نیز گفت: به احتمال زیاد این دهکده برای تولید محصولات کشاورزی ایجاد می‌شود، اما برای تولید در برخی بخش‌ها همچون گوشت قرمز مشکلاتی وجود دارد، بنابراین پیشنهاد بنده این است که این دهکده محدود به بخش کشاورزی نباشد چراکه می‌توان اشتغال‌زایی و تولید را در بخش‌های دیگر نیز انجام داد.