در شهرداری قیدار از خبرنگاران شهرستان خدابنده تقدیر به عمل آمد+تصاویر

از خبرنگاران شهرستان خدابنده در شهرداری شهر قیدار تجلیل شد. به گزارش اشراق24،از خبرنگاران شهرستان خدابنده در شهرداری شهر قیدار تجلیل شد. در ابتدای این برنامه،اسکندری،رئیس شورای اسلامی شهر قیدار ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد:خبرنگاران مکمل کارهای مسئولین هستند و کسانی هستند که بی منت و بدون هیچ چشم داشتی به صورت شبانه روزی […]

DSCN8714DSCN8711DSCN8708DSCN8701DSCN8699DSCN8698DSCN8684DSCN8682DSCN8680DSCN8678DSCN8670DSCN8666از خبرنگاران شهرستان خدابنده در شهرداری شهر قیدار تجلیل شد.

به گزارش اشراق24،از خبرنگاران شهرستان خدابنده در شهرداری شهر قیدار تجلیل شد.

در ابتدای این برنامه،اسکندری،رئیس شورای اسلامی شهر قیدار ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد:خبرنگاران مکمل کارهای مسئولین هستند و کسانی هستند که بی منت و بدون هیچ چشم داشتی به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

وی با بیان درخواست همکاری بیشتر خبرنگاران با شهرداری افزود:خبرنگاران باید اگر انتقادی می کنند،منصفانه باشد و سعی کنند که واقعیات را آنگونه که هست و اتفاق افتاده است پوشش دهند.

سپس پرویز صبوری،سرپرست شهرداری قیدار به ایراد سخن پرداخت و گفت:اطلاع رسانی باید با واقعیتی همراه باشد که مورد تقاضای مردم است و خبرنگاران باید دراین مسیر گام بردارند.

وی ادامه داد:امید است که با کمک خبرنگاران شاهد توسعه همه جانبه در شهرستان خدابنده باشیم و بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

در ادامه شعبانی،یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قیدار نیز مطالبی را درباره نقش و وظایف خبرنگاران عنوان کرد و گفت:خبر نگاران سوپاپ اطمینان مردم هستند و تلاش ها و زحمات آنها از چشم مردم پنهان نیست.

وی با بیان اینکه به هیچ طریقی نمی توان از زحمات خبرنگاران قدردانی کرد افزود:خبرنگاران مطالبی که مورد رضایت مردم است را پوشش دهند.

شعبانی در پایان سخنان به برخی خواسته های ناحق و نابجای مردم اشاره کرد و گفت:امید است که با کمک اصحاب رسانه این مشکل نیز حل شود و در این زمینه فرهنگ سازی شود.

لازم به ذکر است که حسین پور  یکی دیگر از اعضای شورای شهر قیدار  به دلیل کمبود وقت و اینکه وی دیر به این برنامه رسید، نتوانست حرف بزند و فقط از زحمان خبرنگاران قدردانی و تشکر کرد.

در پایان برنامه از خبرنگاران با اهداء لوح و جوایزی تجلیل شد.