درصورت عدم حمایت از غزه،انقلاب اسلامی ایران به حاشیه کشیده می شود

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اظهارکرد:اگر موضوع حمایت از غزه به انزوا کشیده شود، دشمنان به مقاصد شوم خویش در به حاشیه کشاندن انقلاب اسلامی ایران دست خواهند یافت. ولی اله ابراهیمی صبح امروزدر گفت‌و‌گو با خبرنگاراشراق آنلاین،اظهار کرد: امام راحل از افرادی بود که میدان‌دار و طلیعه‌دار دفاع از مردم مظلوم فلسطین بوده است و […]

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اظهارکرد:اگر موضوع حمایت از غزه به انزوا کشیده شود، دشمنان به مقاصد شوم خویش در به حاشیه کشاندن انقلاب اسلامی ایران دست خواهند یافت.85878003517038751662050077054

ولی اله ابراهیمی صبح امروزدر گفت‌و‌گو با خبرنگاراشراق آنلاین،اظهار کرد: امام راحل از افرادی بود که میدان‌دار و طلیعه‌دار دفاع از مردم مظلوم فلسطین بوده است و در راستای همین اهداف نیز روز جهانی قدس را پایه‌گذاری کرده و پس از ایشان مقام معظم رهبری نیز این مسیر را با قوت ادامه دادند.
فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با تأکید بر این‌که فلسطین و غزه، خط مقدم مبارزه نظام جمهوری اسلامی علیه استکبار است، گفت: اگر موضوع حمایت از غزه به انزوا کشیده شود، دشمنان به مقاصد شوم خویش در به حاشیه کشاندن انقلاب اسلامی ایران دست خواهند یافت.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای زیادی در سطح منطقه داشته است که یکی از ثمرات مهم آن بیداری اسلامی است که دشمن به هیچ وجه این موضوع را برنتافته و با آن به مقابله برخاست و شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» نیز با هدف به انزوا کشاندن انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی توسط دشمنان طراحی شده بود که با هوشیاری از صحنه روزگار حذف شد.

ایجاد گروه‌های تکفیری، با هدف شکستن خط مقاومت ایران صورت گرفته است
ابراهیمی خاطرنشان کرد: بی‌شک اگر حمایت 35 ساله نظام جمهوری اسلامی از کشورهای عراق، سوریه و نوار غزه نبود، اکنون خط مقاومت ایران شکسته شده بود و دشمن به اهداف شوم خویش دست یافته بود.
وی بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) همواره می‌فرمودند: «هر جا ندای مظلومی شنیده شود و به فریاد او نرسید، مسلمان نیستید» و نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر همین اصل حمایت از مردم ستمدیده و دردمند را در دستور کار سیاست خارجی خود قرار داده است.
این مقام مسئول در پایان یادآور شد: گروه‌های تکفیری و تروریستی نیز در منطقه با هدف شکستن خط مقاومت ایران پدید آمده‎اند که با یاری خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری این گروه‎ها هیچ‌گاه به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.