درخشش اعضای حلقه های صالحین خدابنده در مسابقات قرآنی بسیج استان زنجان

 اعضای حلقه های صالحین خدابنده در مسابقات قرآنی بسیج استان زنجان خوش درخشیدند و حائز رتبه های برتر شدند. به گزارش اشراق24،مسابقات قرآنی بسیج استان در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار شد. حجت الاسلام فیضی با بیان اینکه کارى که قرآنى‌ها امروز در کشور می‌کنند، یک کار راهبردى و مهم است اظهار […]

DSC02027 اعضای حلقه های صالحین خدابنده در مسابقات قرآنی بسیج استان زنجان خوش درخشیدند و حائز رتبه های برتر شدند.

به گزارش اشراق24،مسابقات قرآنی بسیج استان در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار شد.

حجت الاسلام فیضی با بیان اینکه کارى که قرآنى‌ها امروز در کشور می‌کنند، یک کار راهبردى و مهم است اظهار کرد: قرآن کریم بزرگترین هدیه الهی و بهترین راهنمای بشریت است که به واسطه آن انسان ها به سعادت دنیا و آخرت نائل می‌شوند.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را ایجاد فضای نورانی قرآن در جامعه، انس هرچه بیشتر با کلام وحی، ارج نهادن به ارزش‌های اعتقادی و ترویج فرهنگ متعالی قرآنی در جامعه و آشنا کردن بیشتر نسل جوان با آرمان ها و ارزش های اسلامی و قرآنی عنوان کرد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه خدابنده با بیان این که انس با قرآن براى خود تلاوت‌کننده‌ى قرآن و مأنوس با قرآن مایه‌ ارتفاع درجات و تعمیق معارف است و برای او یک دستاورد مهمّ است، افزود: انس با قرآن باعث نزدیک کردن جامعه‌ى اسلامى به فهم، اُنس  و نزدیک شدن به قرآن است.

وی با بیان این که امروز جامعه‌ى قرآنى ، قاریان و حافظان و ترتیل‌کنندگان و بقیّه‌ى کسانى که در این راه تلاش می‌کنند، در واقع حرکت راهبردى را انجام می‌دهند افزود: در این مسابقات منتخبین مسابقات قرآنی بسیج شهرستانها در رشته های مختلف قرائت، حفظ، مفاهیم و اذان با هم به رقابت پرداختند و اعضای حلقه های صالحین خدابنده در این مسابقات بخوبی ظاهر شده وخوش درخشیدند و حائز رتبه های برتر شدند.

فیضی ادامه داد: لیست نفرات برتر استانی که از شهرستان خدابنده بودند شامل علیرضا کریمی،نفر اول رشته تفسیر سوره ممتحنه،مهدی جهانشاهلو،نفر اول رشته قرائت زیر ۱۶ سال،پرویز مرادی،نفر اول رشته حفظ و مفاهیم سوره یس،مهدی کریمی،نفر دوم رشته قرائت زیر ۱۶سال،امیرحسین زنجانی،نفر دوم رشته حفظ ۵جزء،حسن خلیلی،نفر سوم رشته حفظ کل قرآن کریم و مصطفی کریمی،نفر سوم رشته تفسیر سوره ممتحنه است.