دانشجویان زنجانی در رشته بدمینتون قهرمان شدند

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان از درخشش دانشجویان زنجانی در المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام نور در رشته بدمینتون خبر داد. به گزارش اشراق24 به نقل از فارس،ابوالفضل شاهمرادی امروز اظهار کرد: گردهمایی ورزشی بیش از یک‌هزار نفری المپیاد ورزشی دانشجویان پیام نور به میزبانی استان قم برگزار شد. وی با اشاره به اینکه […]

13940118000321_PhotoAمدیر تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان از درخشش دانشجویان زنجانی در المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام نور در رشته بدمینتون خبر داد.

به گزارش اشراق24 به نقل از فارس،ابوالفضل شاهمرادی امروز اظهار کرد: گردهمایی ورزشی بیش از یک‌هزار نفری المپیاد ورزشی دانشجویان پیام نور به میزبانی استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها دانشجویان ورزشکار از همه استان‌ها حضور داشتند، تصریح کرد: خوشبختانه طبق تمرین‌های صورت گرفته دانشجویان زنجانی حائز رتبه‌های خوبی شدند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه در قسمت تیمی بدمینتون استان زنجان قهرمان مسابقات شد، اضافه کرد: در بخش آزاد رشته بدمینتون نیز امیررضا سلیمانی اقدم موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسئول دانشگاهی با اشاره به اینکه احسان آهنگ نیز در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال برنز شد، گفت: امیرعماد بهروش و سیاوش افشاری‌راد نیز در رشته بدمینتون این مسابقات موفق به کسب مدال برنز شدند.

شاهمرادی خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج قبلی کسب شده تیم زنجان در این مسابقات به پنجمین قهرمانی متوالی خود دست یافت.

وی با اشاره به ظرفیت بالای دانشجویان استان زنجان در رشته‌های مختلف ورزشی اضافه کرد: باید بستر سازی لازم برای توجه بیشتر مردم و به‌ویژه دانشجویان به ورزش ایجاد شود، چون علاوه بر سلامتی بدن، قهرمانی و موفقیت ورزشکاران این عرصه همواره موجب افتخار و غرور کشور می‌شوند.