حمل زباله‌های خدابنده کاملا مکانیزه انجام می‌شود

شهردار کرسف خدابنده گفت: در بخش خدمات شهری یک دستگاه خودرو حمل زباله از سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های کشور دریافت شد و با ۸۰۰ میلیون تومان تجهیز و حمل زباله‌ها کاملا مکانیزه انجام می‌شود.

فیض‌اله شیرازی در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق اظهار کرد: در بخش خدمات شهری یک دستگاه خودرو حمل زباله از سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های کشور دریافت شد و با ۸۰۰ میلیون تومان تجهیز و حمل زباله‌ها کاملا مکانیزه انجام می‌شود.

وی افزود: در حوزه عمرانی در سال ۱۴۰۱ دو خیابان ۲۴ متری هر کدام به طول تقریبی یک و نیم کیلومتر انجام شد و همچنین در سال گذشته نیز پنج خیابان بزرگ شهر کرسف با حجم 2 هزار تن آسفالت‌ریزی شد.

شهردار کرسف خدابنده ادامه داد: همچنین احداث کانال هدایت آب‌های روان در سال گذشته با یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: تکمیل بوستان ماليات، آسفالت‌ریزی هفت خیابان، تکمیل کمپ گردشگری، لکه‌گیری آسفالت معابر، تجهیز و به‌سازی شهربازی، ارتقای روشنائی معابر، کاشت ۴۰ تیر برق و ۱۲۰ چراغ خیابانی از دیگر کارهای شهرداری کرسف است.

شیرازی اضافه کرد: شهرداری کرسف جزء اولین شهرداری‌هائی است که برنامه راهبردی پنج ساله تدوین و به مراجع مربوطه ارسال کرده است و در حال اجرای برنامه است.