حلقه های صالحین امید نظام و مقام معظم رهبری هستند

امام جمعه بخش بزینه رود شهرستان خدابنده درباره جایگاه حلقه های صالحین گفت:حلقه های صالحین امید نظام و مقام معظم رهبری هستند. به گزارش اشراق آنلاین،سومین جلسه حلقه مربیان بخش بزینه رود در سال جاری در محل دفتر امام جمعه بزینه رود و با حضور مربیان صالحین این بخش برگزار شد. حجت الاسلام عیوضی امام […]

Salehin1438573422e6965dd86d1b237c795239a84442642dامام جمعه بخش بزینه رود شهرستان خدابنده درباره جایگاه حلقه های صالحین گفت:حلقه های صالحین امید نظام و مقام معظم رهبری هستند.
به گزارش اشراق آنلاین،سومین جلسه حلقه مربیان بخش بزینه رود در سال جاری در محل دفتر امام جمعه بزینه رود و با حضور مربیان صالحین این بخش برگزار شد.

حجت الاسلام عیوضی امام جمعه بخش بزینه رود و سرمربی صالحین با بیان اهمیت حلقه های صالحین برای نظام و رهبری معظم انقلاب گفت: برای تقویت کمی و کیفی این کار مهم همه باید کمک کنند و در حقیقت حلقه های صالحین امید نظام و مقام معظم رهبری هستند.

وی در بخشی از سخنان خود یکی از عوامل مهم پیروزی مردم ایران در انقلاب و دفاع مقدس را دلبستگی به امام و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و تقویت این دلبستگی به ولایت فقیه را رمز موفقیت امروز در ادامه انقلاب و حفظ ارزشها در جامعه دانست.

حلقه های صالحین امید نظام و مقام معظم رهبری هستند-2