حضور مردم در مناسبت‌های مذهبی نشانه شکست دشمن در جنگ فرهنگی است

حضور مردم در مناسبت‌های مذهبی نشانه شکست دشمن در جنگ فرهنگی است سردار جهانبخش کرمی بعد از ظهر امروز در جمع جوانان برگزیده استان زنجان با اشاره به اینکه جوانان بعد از انقلاب اسلامی همواره مورد توجه قرار داشته‌اند، اظهار داشت: جوانان در دوران انقلاب به پیروزی انقلاب کمک کردند و بعد از آن در […]

حضور مردم در مناسبت‌های مذهبی نشانه شکست دشمن در جنگ فرهنگی است

سردار جهانبخش کرمی بعد از ظهر امروز در جمع جوانان برگزیده استان زنجان با اشاره به اینکه جوانان بعد از انقلاب اسلامی همواره مورد توجه قرار داشته‌اند، اظهار داشت: جوانان در دوران انقلاب به پیروزی انقلاب کمک کردند و بعد از آن در صف نخست مبارزه با استکبار جهان قرار گرفته‌اند.

وی موفقیت‌های ایران بعد از انقلاب را مرهون ایمان، اعتقادات دینی و باور عاشورایی جوانان دانست و تصریح کرد: جوانان همواره مورد عنایت امام خمینی (ره) قرار داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تشریح موقعیت ایران به هنگام آغاز جنگ تحمیلی تاکید کرد: ایران در آن زمان وضعیت سوریه و عراق فعلی را داشت.

این مسئول ادامه داد: هدف استکبار از تحمیل جنگ بر ضد ایران اختلافات مرزی نبود بلکه از بین بردن انقلاب اسلامی بود و در همین راستا با حمله نظامی در آن موقعیت ایران که درگیر اختلافات داخلی بود، یک جنگ هشت ساله را به نظام نوپای جمهوری اسلامی تحمیل کردند.

سردار کرمی به برنامه‌ریزی دشمن برای فتح چند روزه ایران به هنگام آغاز حمله نظامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت‌ و عقب رانده شده دشمن مرهون نعمت ولایت است.

وی به ابراز رضایت امام خمینی (ره) از مردم ایران اشاره کرد و گفت: این رضایت تا حدی بود که ایشان مردم ایران را بهتر از مردم دوران رسول خدا معرفی کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان جنگ تحمیلی صدام بر ضد ایران را جنگ جهانی در جغرافیای کوچک عنوان کرد و افزود: صدام جنگی را با ایران آغاز کرده بود که توسط کشورهای زیادی از جمله استکبار جهانی حمایت می‌شد.

این مسئول هدف دشمن از تحریم را شکستن مقاومت ملت ایران دانست و اضافه کرد: نقشه دشمن برای ضربه به نظام اسلامی با الگوبرداری جوانان ایران زمین از دوران دفاع مقدس با شکست مواجه خواهد شد.

کرمی با تاکید بر جنگ 35 ساله استکبار با ملت ایران که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است، تصریح کرد: ملت ایران با پشتوانه مقاومت طولانی، در عرصه تحریم هم معادله را با موفقیت به نفع خود تغییر خواهد داد.

وی با اشاره به زبونی دشمن صهیونیست از دست گروهی در لبنان با نام حزب‌الله تاکید کرد: نتیجه مقاومت‌های این گروه در سوریه هم به نفع مقاومت تمام می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به پیشرفت جوانان ایران در عرصه علم افزود: آمارهای جهانی درصد پیشرفت علم در ایران 11 برابر جهان برآورده کرده‌اند.

این مسئول به شعار انتخاب شده برای سال جاری توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: دشمن با استفاده از تجربه سال‌های گذشته ایمان و اعتقاد قلبی جوانان را هدف قرار داده و شعار انتخابی در صدد ایجاد آگاهی لازم در این موضوع است.

کرمی با تاکید بر ناموفق بودن دشمن در تحقق اهداف فرهنگی خود ادامه داد: نمونه این عدم موفقیت در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله ایام محرم شهر زنجان مشهود است.

وی به علاقه دشمن برای مذاکره با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: قدرت و اقتدار این نظام استکبار را وادار به مذاکره با آن کرده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: اقدام دشمن در آمدن پای مذاکره از روی ناچاری است و عظمت جمهوری اسلامی آنها را وادار به تسلیم کرده است.

این مسئول در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین انقلاب اسلامی افزود: در دیدار با خانواده شهید خالقی‌پور که سه شهید و دو جانباز دارد، پدر جانباز خانواده پیروی از ولایت را تنها توصیه خود به مسئولان و مردم اعلام می‌کند که این تاکیدات بیانگر اهمیت این موضوع در ادامه راه انقلاب اسلامی است.