جوانان زنجانی ظرفیت‌های مهارتی بالایی در کشور دارند

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زنجان گفت: جوانان زنجانی ظرفیت‌های مهارتی بالایی در کشور دارند.به گزارش ثبیربه نقل ازفارس،نادر مرادی اظهار داشت: مقام‌ها و جوایزی که جوانان زنجانی در مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی دریافت کرده‌اند نشان می‌دهد ظرفیت‌های مهارتی جوانان زنجانی باید مورد توجه باشد. وی توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان […]

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زنجان گفت: جوانان زنجانی ظرفیت‌های مهارتی بالایی در کشور دارند.13920808000781_PhotoAبه گزارش ثبیربه نقل ازفارس،نادر مرادی اظهار داشت: مقام‌ها و جوایزی که جوانان زنجانی در مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی دریافت کرده‌اند نشان می‌دهد ظرفیت‌های مهارتی جوانان زنجانی باید مورد توجه باشد.

وی توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از افرادی که مقام استانی و کشوری در مسابقات دارند از شهرستان زنجان هستند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زنجان از آغاز مرحله شهرستانی المپیاد مهارتی خبر داد و گفت: این المپیاد از 21 دی ماه آغاز شده است و تا 21 بهمن ادامه خواهد داشت. این المپیاد در بخش شهرستانی آغاز شده است.

این مسئول با بیان اینکه این المپیاد دارای 15 مرحله است، افزود: آزمون المپیاد مهارت نیز در 25 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد ‌شد.

مرادی به المپیاد مهارت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته از 14 نفری که برای مسابقات کشوری حضور داشتند 11 نفر از شهرستان زنجان بود. جوانان شهرستان زنجان عملکرد بسیار خوبی در ادوار گذشته این المپیاد داشته‌اند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در مسابقات کشوری مقام نخست را کسب کرده است، افزود: در مسابقات کشوری چهار نفر از استان زنجان مقام طلا کسب کرده‌اند که سه نفر از آن ها از شهرستان زنجان بودند.

وی به کسب مدال نقره اشاره کرد و گفت: چهار مدال نقره کشوری در استان کسب شده است که هر چهار مدال را جوانان شهرستان زنجان کسب کرده‌اند همچنین از دوبرنز کسب شده یک برنز از شهرستان زنجان بوده است.

این مسئول رشته‌هایی که جوانان زنجانی در مسابقات حائز مقام‌های برتر شده‌اند را یادآور شد و تاکید کرد: از جمله این رشته‌ها می‌توان به کاشیکاری، فناوری اطلاعات، لوله کشی، جوشکاری cnc، رباتیک، مکاترونیک، آجرچینی، طراحی و ساخت، طراحی مهندسی و جوشکاری اشاره کرد.