جشن شکوفه‌ها برای ۵۹۰ نفر دانش‌آموز خدابنده‌ای

مدیر آموزش و پرورش منطقه سجاسرود خدابنده گفت: امسال ۵۹۰ نفر دانش‌آموز کلاس اولی در سال تحصیلی جدید، آغاز بهار دانش را جشن خواهند گرفت.

به گزارش نسیم اشراق؛ علی گنج‌خانی اظهار کرد: در راستای هماهنگی و آمادگی برای بازگشایی مدارس، جلسه هماهنگی برگزاری جشن شکوفه‌ها (ویژه کلاس اولی‌ها) با حضور مدیران ابتدایی مدارس شهر سجاس برگزار شد.

وی افزود: امسال ۵۹۰ نفر دانش‌آموز کلاس اولی در سال تحصیلی جدید، آغاز بهار دانش را جشن خواهند گرفت.

مدیر آموزش و پرورش منطقه سجاسرود خدابنده ادامه داد: در راستای بهبود زیرساخت‌های آموزشی، ایجاد محیطی مناسب‌تر برای فعالیت‌های ورزشی و تفریحی، ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی و ایجاد محیطی ایمن و استاندارد برای دانش‌آموزان و تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان، عملیات به‌سازی و آسفالت‌ریزی محوطه آموزشگاه شهید مدنی روستای شوراب اجرا شد.

وی اضافه کرد: با عنایت به اینکه فعالیت‌های خارج کلاس دانش‌آموزان از قبیل مراسم صبحگاه، فعالیت‌های ورزشی و پرورشی در حیاط مدارس انجام می‌شود امید است بر حسب اولویت نیاز، آسفالت حیاط مابقی مدارس اولویت‌دار نیز پیش از آغاز سال تحصیلی انجام شود.

گنج‌خانی خاطرنشان کرد: بازسازی محوطه مدرسه تأثیر مثبتی بر روحیه و انگیزه دانش‌آموزان خواهد داشت و فضای مناسبی برای فعالیت‌های گروهی و ورزش‌های مدرسه‌ای فراهم خواهد کرد.