تیم “خدابنده “قهرمان شد

دبیر کمیته ورزش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تیم “خدابنده”قرمان مسابقات فوتسال ادارات تابعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان شد. به گزارش نسیم اشراق،، علی‌اصغر عباسی، دبیر کمیته ورزش در حاشیه برگزاری فینال مسابقات فوتسال ادارات تابعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: چهارمین […]

دبیر کمیته ورزش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تیم “خدابنده”قرمان مسابقات فوتسال ادارات تابعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان شد.

به گزارش نسیم اشراق،، علی‌اصغر عباسی، دبیر کمیته ورزش در حاشیه برگزاری فینال مسابقات فوتسال ادارات تابعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: چهارمین دوره از این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در میان استقبال کارکنان و کارمندان برگزار شد.

عباسی با اشاره به همزمانی مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با آغاز طرح زمستانی راهداری ابراز امیدواری کرد تا همکاران ادارات تابعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با انگیزه، روحیه و شادابی بیشتری در خدمت به کاربران جاده‌ای باشند.

دبیر کمیته ورزش با اشاره به اینکه تیم «اداره کل الف» ۲ بر یک «ایجرود» را شکست داد و جایگاه سوم را تصاحب کرد، ادامه داد: تیم «خدابنده» نیز ۲ بر صفر «زنجانرود» را از پیش رو برداشت و صاحب جام شد.

در پایان و با حضور هادی نظری، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اهدای لوحی از بازیکنان تیم‌های اول تا چهارم قدردانی شد.

گفتنی است این دوره از رقابت‌ها با حضور ۸ تیم از ابهر، خدابنده، ایجرود، زنجانرود، زنجان، اداره کل الف، اداره کل ب و ماهنشان برگزار شده بود که تیم‌های «زنجانرود» و «خدابنده» به فینال راه یافتند. و تیم‌های «اداره کل الف» و «ایجرود» به مرحله رده‌بندی رسیدند.

شایان ذکر است که این مسابقات به مناسبت  آغاز هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری و سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهدای شلمچه برگزار شده بود.