توزیع دو هزار جلد کتاب در بین دانش آموزان در خدابنده

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در طرح عیدانه کتاب  ۲ هزار جلد کتاب بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد، افزود: این طرح در ۲۰ دبیرستان اجرایی خواهد شد. به گزارش اشراق۲۴،محمد برجی،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده برنامه‌‎های […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در طرح عیدانه کتاب  ۲ هزار جلد کتاب بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد، افزود: این طرح در ۲۰ دبیرستان اجرایی خواهد شد.
۱۳۹۶۰۱۱۵۰۰۰۹۹۸_Test_PhotoH

به گزارش اشراق۲۴،محمد برجی،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده برنامه‌‎های مختلفی را در طول سال اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در اجرای برنامه‌های ترویج فرهنگ کتابخوانی است، تصریح کرد: در این راستا طی سال نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه یکی از بیشترین نمایشگاه‌های برگزار شده در شهرستان خدابنده، نمایشگاه کتاب بوده است، گفت: سال گذشته در همه مناسبت‌های سال نمایشگاه کتاب در مناطق مختلف خدابنده برگزار شد.

برجی همچنین از اجرای طرح اهدای کتاب در مناطق مختلف نیز خبر داد و افزود: این طرح نیز با اهدای کتاب در موضوعات مختلف و در مناطق روستایی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری نیز اجرای طرح‎‌های ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آغاز شده است، تصریح کرد: در همین راستا طرحی با عنوان «عیدانه کتاب» اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه طرح «عیدانه کتاب» در قالب اهدای کتاب به دانش‌آموزان دبیرستانی اجرا می‌شود، اضافه کرد: در این طرح کتاب رایگان در اختیار دانش‌‌آموزان دبیرستانی قرار داده می‌شود.

برجی با اشاره به اینکه در این طرح ۲ هزار جلد کتاب بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد، افزود: این طرح در ۲۰ دبیرستان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به ازای هر دبیرستان ۱۰۰ کتاب توزیع می‌شود، اظهار کرد: اجرای این طرح از چند روز آینده آغاز خواهد شد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ مطالعه و معرفی کتاب‌های فاخر به دانش‌آموزان است، اضافه کرد: این طرح با همکاری آموزش و پرورش اجرایی خواهد شد.

برجی با بیان اینکه علاوه بر این طرح طی سال جاری، موضوع توزیع کتاب در بین روستائیان نیز در مناطق مختلف شهرستان انجام خواهد شد.