بهزیستی زنجان موفق به کسب ایزو شد

به گزارش ثبیر،عباسعلی خلدی امروزاظهار کرد: به دنبال گسترش روزافزون تغییرات در علوم مدیریت سازمانی و همچنین روند رو به رشد دستیابی عموم به اطلاعات، لزوم مدیریت کیفیت خدمات منسجم و یکپارچه از ضروریات عصر حاضر است. وی خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان بهزیستی و بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی آن‌ها در راستای بهبود […]

به گزارش ثبیر،عباسعلی خلدی امروزاظهار کرد: به دنبال گسترش روزافزون تغییرات در علوم مدیریت سازمانی و همچنین روند رو به رشد دستیابی عموم به اطلاعات، لزوم مدیریت کیفیت خدمات منسجم و یکپارچه از ضروریات عصر حاضر است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان بهزیستی و بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی آن‌ها در راستای بهبود مستمر، موثر و اثربخش فرآیندها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف و موسسات و دستگاه‌های دولتی، بهزیستی استان زنجان با هدف استقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد 2008-9001ISO موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با ابزار خرسندی از موفقیت کسب شده توسط این اداره‌کل تصریح کرد: مهم‌ترین هدف حاصل از این پروژه، یکپارچه‌سازی ساختار مدیریت برای دستیابی به اهداف بلند مدت و ایجاد سازگاری سیستم‌های مدیریتی است.