بهره‌برداری از پروژه‌های آب و فاضلاب خدابنده

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان خدابنده از بهره‌برداری از پروژه‌های این شهرستان با هزینه 21 میلیارد تومان خبر داد.

سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق اظهار کرد: در هفته دولت پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 216 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نگاه ویژه‌ای به طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان خدابنده کرده است چرا که این شهرستان به لحاظ وسعت بسیار گسترده و نیازمند سرمایه‌گذاری و توجهات ویژه است و این امر با مشارکت خوب مردم و مسئولان استانی و شهرستانی محقق شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در راه توسعه و شبکه آب‌رسانی و آبادانی شهرستان قدم‌های موثرتری برداشته شده است ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان در هفته دولت پروژه‌هایی را در ۱۶ روستا و یک پروژه را در شهر قیدار افتتاح شد.

وی اضافه کرد: اولین طرح در روستای خنداب با اشتغال‌زایی در فرایند اجرا هفت مورد و دومین پروژه در روستای زواجر با اشتغال‌زایی در فرآیند اجرا ۱۱ مورد و سومین طرح در روستای پرچین با اشتغال‌زایی در فرآیند اجرا دو مورد انجام شد.

موسوی ادامه داد: چهارمین پروژه در روستای آقاجری با اشتغال‌زایی یک مورد و پنجمین طرح متعلق به روستای شهید چمنی با اشتغال‌زایی در فرآیند اجرا پنج مورد و ششمین طرح در روستای صالح آباد با اشتغال‌زایی در فرآیند اجرا هشت مورد محقق شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان خدابنده افزود: هفتمین پروژه در روستای شهیدآباد با اشتغال‌زایی در فرآیند اجرا چهار مورد و هشتمین پروژه در روستای دهشیر با اشتغال‌زایی در فرآیند اجرا ۱۹ مورد و نهمین طرح در روستای اصلانلو با فرآیند اشتغال‌زایی دو مورد صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دهمین طرح مربوط به روستای ورمانلو با فرآیند اشتغال‌زایی دو مورد و یازدهمین پروژه در روستای زاغه‌لو با اشتغال‌زایی و فرآیند اجرا  هفت مورد و دوازدهمین پروژه مربوط به روستای خلیفه قشلاق با اشتغال‌زایی در فرآیند اجرا یک مورد انجام شد.

موسوی ادامه داد: .سیزدهمین طرح در روستای لاچوان با اشتغال‌زایی در فرآیند اجرا هفت مورد و چهاردهمین طرح در روستای منداق با اشتغال‌زایی در فرآیند اجرا چهار مورد و پانزدهمین پروژه در روستای ینگجه با اشتغال‌زایی در فرآیند اجرا ۲۷ مورد محقق شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان خدابنده افزود: شانزدهمین پروژه در روستای اینچه با اشتغال‌زایی در فرآیند اجرا  یک مورد و در نهایت یک طرح در خود شهر قیدار با اشتغال‌زایی در فرآیند اجرا ۱۴ مورد انجام شد.

وی عنوان کرد: پروژه‌ها با مسئولیت اجرایی دستگاه یا همان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان صورت پذیرفت و همه طرح‌ها مربوط به آب و فاضلاب است و آخرین پروژه حفاری تجهیز و بهره‌برداری از یک حلقه تامین آب اضطراری شهر قیدار بود که افتتاح شد.