برگزاری یادواره شهدا دردانشگاه پیام نورخدابنده+عکس

یادواره شهدا دردانشگاه پیام نورواحدقیدارباحضور و سخنرانی فرماندهی سپاه استان زنجان ومسئولین شهرستان خدابنده برگزارشد. به گزارش اشراق آنلاین،یادواره شهدا با محوریت «تأکید شهدا بر حفظ و رعایت حجاب و عفاف»دردانشگاه پیام نورواحدقیدارباحضور و سخنرانی سردارجهانبخش کرمی،فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ومسئولین شهرستان خدابنده برگزارشد. فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان دراین برنامه با تبیین دستاوردهای […]

یادواره شهدا دردانشگاه پیام نورواحدقیدارباحضور و سخنرانی فرماندهی سپاه استان زنجان ومسئولین شهرستان خدابنده برگزارشد.
DSC05010DSC05015DSC05014DSC05019به گزارش اشراق آنلاین،یادواره شهدا با محوریت «تأکید شهدا بر حفظ و رعایت حجاب و عفاف»دردانشگاه پیام نورواحدقیدارباحضور و سخنرانی سردارجهانبخش کرمی،فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ومسئولین شهرستان خدابنده برگزارشد.

فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان دراین برنامه با تبیین دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: آمریکا و استکبار با توجه به عدم آمادگی نظامی و اقتصادی کشورمان صدام را به قدرت رساندند تا با انقلاب اسلامی جمهوری ایران مبارزه کند.

سردار جهانبخش کرمی تصریح کرد: با توجه به قدرت نظامی رژیم صدام که از طرف استکبار تأمین می‌شد آنها تصور می‌کردند در مدت ۱۰ روز کشورمان را اشغال می‌کنند.

وی به تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره) در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: با تدبیر امام راحل و دفاع مردم و نظامیان اوضاع عوض شد و صحنه‌هایی به وقوع پیوست که در تاریخ بی‌نظیر است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پایان به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

لازم به ذکراست دانشگاهیان فعال حوزه حجاب و عفاف دانشگاه پیام نور مرکز قیداردرحاشیه برگزاری یادواره شهدای شهرستان خدابنده در این دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.