برگزاری همایش ملی «زهراوی کرسفی» در خدابنده

شهردار شهر کرسف خدابنده از برگزاری همایش ملی «احمد ابن فارس زهراوی کرسفی» خبر داد و گفت: این همایش در مهرماه سال جاری با حضور اساتید بیش از ۲۵ دانشگاه داخل و ۴ دانشگاه خارجی به مدت یک روز در دانشگاه زنجان و یک روز در شهر کرسف برگزار خواهد شد.

فیض‌اله شیرازی در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق با اشاره به عملکرد شهرداری کرسف اظهار کرد: در حوزه فرهنگی شهرداری کرسف هرماه جلسه شورای فرهنگی را با حضور ادارات شهر برگزار می‌کند و مصوبات جلسه برای ماه آینده اجرائی می‌شود.

وی افزود: شهرداری کرسف در طول سه سال هرساله یک همایش ملی برای شهید ملی شهید «مظفرعلی ذوالقدر کرسفی» برگزار کرده است.

شهردار شهر کرسف خدابنده ادامه داد: در یازده و دوازده مهرماه سال جاری همایش ملی «احمد ابن فارس زهراوی کرسفی» با حضور اساتید بیش از ۲۵ دانشگاه داخل و ۴ دانشگاه خارجی به مدت یک روز در دانشگاه زنجان و یک روز در شهر کرسف برگزار خواهد شد.

شیرازی اضافه کرد: شهرداری کرسف جزء اولین شهرداری‎هائی است که برنامه راهبردی ۵ساله تدوین و به مراجع مربوطه ارسال کرده است و در حال اجرای برنامه‌ها است.

وی افزود: در بین شهرداری‌های استان، شهرداری کرسف در بحث اجرای آئین نامه مقابله با حیوانات ناقل بیماری و رعایت حقوق حیوانات برترین عملکرد را داشته و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته است.

شهردار شهر کرسف خدابنده ادامه داد: این شهرداری جزء شهرداری‌های استان زنجان است که با عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد نقش به‌سزایی در کنترل این حیوانات ایفا کرده است.