برگزاری نهضت روشنگری در مدارس استان زنجان

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان گفت: نهضت روشنگری به مناسبت 13 آبان در مدارس استان زنجان اجرا می‏‌شود. به گزارش ثبیر،حسین عبادتی در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‏الله 13 آبان اظهار داشت: در نهضت روشنگری به دانش‏آموزان استان زنجان چرایی و چگونگی استکبارستیزی تبیین می‏شود. وی با اشاره به اینکه با تلاش، این نهضت […]

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان گفت: نهضت روشنگری به مناسبت 13 آبان در مدارس استان زنجان اجرا می‏‌شود.13920315000227_PhotoA

به گزارش ثبیر،حسین عبادتی در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‏الله 13 آبان اظهار داشت: در نهضت روشنگری به دانش‏آموزان استان زنجان چرایی و چگونگی استکبارستیزی تبیین می‏شود.

وی با اشاره به اینکه با تلاش، این نهضت در مدارس شهرستان‏های مختلف استان زنجان انجام می‏شود، تصریح کرد: در حال حاضر این برنامه در شهرستان‏های زنجان، طارم، خرم‏دره و ابهر قطعی شده است.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان با بیان اینکه جنبش دانشجویی چهارم تا 13 آبان را با عنوان دهه برائت نامگذاری کرده‏اند، اضافه کرد: این اقدام، یک کار خودجوش دانشجویی است که در زمان بسیار مناسبی اتفاق افتاده است.

عبادتی تاکید کرد: جا دارد رسانه‏ها به این اقدام دانشجویان بیشتر توجه کنند.

این مقام مسئول در زمینه آتش زدن نمادهای استکبار از جمله پرچم اسرائیل و آمریکا، اذعان داشت: نمادهای مختلف دیگری همچون آدمک نیز در این مراسم آتش زده می‏شود.

سرود 313 نفری دانش‏ آموزی در 13 آبان

در ادامه این جلسه یکی از مسئولان آموزش و پرورش استان زنجان از خواندن سرود توسط گروه 313 نفری دانش‎آموزی خبر داد و گفت: هماهنگی‏های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

معاون فرماندار شهرستان زنجان نیز حضور گسترده مردم را در روز 13 آبان در مباحث سیاسی تاثیرگذار برشمرد و افزود: حضور دانش‎آموزان، دانشجویان و هیئت‏های مذهبی در این مراسم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.