برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در شهرهای مختلف خدابنده

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده گفت: نمایشگاه کتاب در شهرهای مختلف شهرستان خدابنده با هدف اهدا به دانش‌آموزان برگزار می‌شود. محمد برجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین،اظهار داشت: با برگزاری نمایشگاه کتاب، کتاب‌های مورد نظر به دانش‌آموزان شهرهای مورد هدف اهدا می‌شود. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نمایشگاه […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده گفت: نمایشگاه کتاب در شهرهای مختلف شهرستان خدابنده با هدف اهدا به دانش‌آموزان برگزار می‌شود.566

محمد برجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین،اظهار داشت: با برگزاری نمایشگاه کتاب، کتاب‌های مورد نظر به دانش‌آموزان شهرهای مورد هدف اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نمایشگاه کتاب در شهرهای گرماب، سجاس و بزینه‌رود برگزار شده، تصریح کرد: در مجموع 300 جلد کتاب در این نمایشگاه‌ها ارائه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه 80 تا 100 عنوان کتاب در نمایشگاه‌های کتاب شهرهای خدابنده به دانش‌آموزان این شهرستان ارائه می‌شود، اضافه کرد: این برنامه ویژه در سایر شهرهای شهرستان از جمله نور بهار، کرسف و سهرورد نیز اجرا می‌شود.

برجی با اشاره به دایر بودن نمایشگاه کتاب در شهر قیدار، ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌ها و ارائه کتاب به دانش‌آموزان سبب افزایش علاقه آنها به مطالعه و همچنین آگاهی آنها از اهمیت کتاب می‌شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان خدابنده، متذکر شد: برگزاری مراسم بزرگداشت اردیبهشت تئاتر ایران در این شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌ها به شمار می‌رود.