برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه ولایت در خدابنده

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: به مناسبت دهه ولایت مسابقات ورزشی مختلف در سپاه ناحیه خدابنده برگزار می‌شود. ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ثبیربه برنامه‌های دهه ولایت شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه ناحیه خدابنده برنامه‌های مختلفی در طول این مدت برگزار می‌کند. وی بازسازی واقعه غدیر در محل پادگان قدس […]

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: به مناسبت دهه ولایت مسابقات ورزشی مختلف در سپاه ناحیه خدابنده برگزار می‌شود.IMG_2322

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ثبیربه برنامه‌های دهه ولایت شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه ناحیه خدابنده برنامه‌های مختلفی در طول این مدت برگزار می‌کند.

وی بازسازی واقعه غدیر در محل پادگان قدس سپاه خدابنده را از برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و افزود: این واقعه در روز پنج شنبه دوم آبان ماه جاری اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده ادامه داد: واقعه غدیر خم یک بار در شهرستان خدابنده و در ساعت 9 صبح دوم آبان ماه اجرا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین پیاده روی خانوادگی در روز دوم آبان ماه جاری قبل از آغاز مراسم بازسازی واقعه غدیر از ساعت 7 تا 9 صبح برگزار می‌شود.

ابراهیمی فضا سازی مناسب سطح شهرستان را از برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و افزود: مسابقه غدیرخم ویژه کارکنان و سربازان سپاه ناحیه برگزار می‌شود.

وی دیدار مسئولان سپاه با خانواده شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و بیان داشت: همچنین دیدار و تکریم سادات نیز از برنامه‌های دهه ولایت است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با بیان اینکه طلاب و بسیجیان ناحیه روز دوشنبه 29 مهر ماه جاری برای دیدار با امام جمعه در دفتر امام جمعه شهرستان حضور می‌یابند، گفت: حجت‌الاسلام نجم‌الدین فتحی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده به مناسبت دهه ولایت در مدارس شهرستان سخنرانی می‌کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مسابقات ورزشی مختلف ویژه کارکنان و پایوران سپاه ناحیه برگزار می‌شود، اذعان داشت: نشست‌های بصیرتی و روشنگری در سپاه ناحیه برگزار می‌شود.