برگزاری مراسم اعتکاف درمساجد شهرستان خدابنده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: مراسم اعتکاف در 10 مسجد شهرستان خدابنده برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام حسن‌ رضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین، اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات قبل مراسم اعتکاف در شهرستان خدابنده همزمان با ایام‌البیض (یعنی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم رجب) برگزار خواهد شد. وی […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: مراسم اعتکاف در 10 مسجد شهرستان خدابنده برگزار می‌شود. th

حجت‌الاسلام حسن‌ رضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین، اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات قبل مراسم اعتکاف در شهرستان خدابنده همزمان با ایام‌البیض (یعنی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم رجب) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف در شهرستان خدابنده طبق سنوات قبل در مساجد شهرستان برگزار می‌شود، بیان کرد: امسال در 10 مسجد تدارکات لازم برای برگزاری مراسم اعتکاف انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به آثار تربیتی اعتکاف در روح افراد اظهار داشت: ایام اعتکاف فرصتی برای خودسازی انسان و نگرشی دوباره به اعمالی است که انسان انجام داده است.

این مسئول با بیان اینکه مراسم اعتکاف فرصت طلایی برای تقرب به درگاه خداوندی است، افزود: انجام این عمل به ویژه در زمان جوانی از فضیلت بسیاری برخوردار است.

محمدی با اشاره به تاثیر مثبت برگزاری چنین مراسم‌هایی در مساجد اضافه کرد: برگزاری اینگونه مراسم‌ها در مساجد فرصت بیشتری برای حضور پررنگ‌تر جوانان در این مکان‌ها را فراهم می‌سازد.

وی با اشاره به استقبال جوانان از حضور در مراسم اعتکاف بیان کرد: برگزاری این مراسم‌ها موجب ارتقای سطح بینش و معرفت نسل جوان می‌شود