برگزاری دوره تربیت معلم روان خوانی قرآن در خدابنده

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده از برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روان خوانی قرآن کریم در فرهنگسرای قرآن و عترت این شهرستان خبر داد. به گزارش ثبیر،حسين غيوری، مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده، با اشاره به برگزاری دوره تربيت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن […]

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده از برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روان خوانی قرآن کریم در فرهنگسرای قرآن و عترت این شهرستان خبر داد.1299150_1th983476_titr_aaaaaas

به گزارش ثبیر،حسين غيوری، مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده، با اشاره به برگزاری دوره تربيت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن كريم در این شهرستان، اظهار كرد: اين دوره از اول مهرماه آغاز شده و تا 15 آذرماه ادامه خواهد داشت كه 26 نفر از بانوان در آن حضور دارند.

وی ادامه داد: اساتيد اين دوره از مربيان برجسته قرآن شهرستان خدابنده هستند كه در دوره‌های مختلف قرآنی حضور يافته و در اين زمينه متبحر هستند.

مسئول روابط عمومی اداره ارشاد خدابنده برگزاری كلاس روخوانی و روان‌خوانی قران كريم را از ديگر برنامه‌های فرهنگسرای قرآن و عترت اين شهرستان عنوان كرد و گفت: اين دوره نيز با استقبال گسترده بانوان قرآنی این شهرستان مواجه شده است.

غيوری خاطرنشان كرد: دوره حفظ يک‌ساله قرآن كريم نيز درگروه سنی بالای 16 سال داير است كه از تابستان امسال شروع شده و همچنان به كار خود ادامه می‌دهد. همچنين مهد قرآن كريم نيز میان كودكان مقطع پيش‌دبستانی ارائه برنامه کرده و تاكنون 40 نفر در آن ثبت‌ نام كرده‌اند.

اين مقام مسئول در پايان گفت: ايده آموزش مداحی نيز برای بانوان مطرح شده است كه در صورت تأیيد در ماه‌های محرم و صفر در فرهنگسرای قران و عترت برگزار می‌شود.