برگزاری جشن برای 1500 غنچه خدابنده‌ای+عکس

در آستانه سال تحصیلی جدید جشن غنچه‌ها ویژه پیش دبستانی‌ها برای 1500 نفر در مراکز پیش دبستانی آموزش و پرورش شهرستان خدابنده برگزار شد.

به گزارش نسیم اشراق؛ امروز 26 شهریورماه همزمان با سراسر کشور جشن غنچه‌ها به صورت نمادین با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و کارشناس پیش دبستانی و تربیت کودک آموزش و پروش شهرستان خدابنده در مرکز پیش دبستانی حضرت زینب (س) شهر کرسف برگزار شد.

بهروز کثیرلو در این مراسم ضمن تبریک ماه ربیع الاول و آغاز سال تحصیلی جدید از حضور اولیا در برنامه‌های آموزشی و تربیتی دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: در سال تحصیلی جدید ۱۵۰۰ نفر دانش آموز پیش دبستانی در منطقه خدابنده ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: اگر آموزش و پرورش بتواند خانواده و مدرسه را به لحاظ تعلیم و تربیت در کنار هم قرار دهد پیوندی مبارک صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با بیان ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت خاطر نشان کرد: شاکله دانش‌آموزان در همان دوره پیش دبستانی و ابتدایی اتفاق می‌افتد که باید در همان مقطع اصول تربیتی دانش‌آموزان بیشتر مورد توجه قرارگیرد و تحقق این امر مستلزم حضور و همراهی اولیا با مدارس است.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام رهبری مبنی بر تشکیل سازمان ملی تربیت کودک گفت: مراکز پیش دبستانی با تطبیق مجوز از آموزش و پرورش هم به لحاظ شکلی و هم به لحاظ محتوایی انسجام یافته است.

کثیرلو با بیان نقش کلیدی سایر ارگان‌ها در شکل‌گیری شخصیتی و تربیتی افراد بیان کرد: آموزش و پرورش تنها نهاد تاثیرگذار در تربیت افراد نیست بلکه جامعه، خانواده، دستگاه تعلیم وتربیت، رسانه و محیط زندگی عوامل تاثیرگذار بر تربیت و شخصیت افراد است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با تاکید بر فرمایشات مقام عالی وزارت، حضور اولیا و سایر ارگان‌ها در برنامه‌های بازگشایی را در جهت مهر امن خواستار شد.