جشن انقلاب در شهر نوربهار خدابنده برگزار شد/تصاویر

جشن انقلاب در شهر نوربهار با حضور فتحی فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی و با استقبال پرشور مردم فهیم و انقلابی شهر نوربهار شهرستان خدابنده برگزار شد. به گزارش اشراق24،جشن انقلاب در شهر نوربهار با حضور فتحی فرماندار شهرستان خدابنده ،میرزایی معاون فرماندار و بیگدلی بخشدار بخش مرکزی و با استقبال پرشور مردم […]

DSC01596DSC01602DSC01605DSC01610جشن انقلاب در شهر نوربهار با حضور فتحی فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی و با استقبال پرشور مردم فهیم و انقلابی شهر نوربهار شهرستان خدابنده برگزار شد.

به گزارش اشراق24،جشن انقلاب در شهر نوربهار با حضور فتحی فرماندار شهرستان خدابنده ،میرزایی معاون فرماندار و بیگدلی بخشدار بخش مرکزی و با استقبال پرشور مردم فهیم و انقلابی شهر نوربهار برگزار شد.

باب اله فتحی در ابتدای سخنان خود در این جشن پرشکوه و مردمی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر به مردم شهید پرور شهرستان خدابنده و شهر نوربهار و خانواده های معظم شاهد و ایثارگران عنوان کرد : دهه مبارک فجر، یادآور استقبال تاریخی مردم از پیشوای فرهیخته ای است که سرنوشت این ملت را به سوی استقلال و آزادی رهنمون کرد، که انشاءالله ،هرچه زودتر این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود.

وی اظهار داشت: مراسم دهه فجر فرصتی برای تقویت یکپارچگی و وحدت ملت و تبیین اهداف و آرمان های امام و رهبری است و با توصیه به جوانان و نسل جدید برای درک مفهوم عمیق انقلاب آنان را به مطالعه و پژوهش در این زمینه دعوت کرد.

فرماندار شهرستان خدابنده خصیصه مهم انقلاب اسلامی ایران را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت:  انقلاب با تکیه‌ بر پایه اراده، خواسته و نقش مردم تشکیل‌شده و برگزاری جشن سالگرد انقلاب نیز بر عهده خود مردم است.

فتحی تفاوت ایام دهه فجر امسال با سالهای اخیر را در به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای دانست و عنوان کرد : به نتیجه رسیدن این مذاکرات پس از 12 سال موجب شده تا شور و نشاط جشن های ایام دهه فجر امسال دوچندان شود.

فتحی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو آن را فرصتی برای مشارکت مردم در قدرت، تصمیم گیری دانست و گفت : شرکت در انتخابات فراتر از یک تکلیف بوده و حقی است که قانون اساسی به ما داده تا در سرنوشت خود سهیم باشیم.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله انتخاباتی پرشور همراه با مشارکت بالا و آگاهانه، سالم، در محیطی امن و در فضای رقابتی دوستانه و جوانمردانه در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.