برگزاری ایستگاه نقاشی در کتابخانه شهر گرماب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، ایستگاه نقاشی در کتابخانه شهر گرماب برگزار می شود.به گزارش خبرنگار اشراق آنلاین، محمد رئوف برجی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان خدابنده با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، ایستگاه نقاشی در کتابخانه شهر گرماب برگزار می شود.IMAGE635377403849784578به گزارش خبرنگار اشراق آنلاین، محمد رئوف برجی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان خدابنده با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح این شهرستان از برگزاری ایستگاه نقاشی در کتابخانه شهر گرماب خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این ایستگاه نقاشی به صورت مشترک با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان خدابنده برگزار می شود، ادامه داد: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده ها بالاخص زنان خانه دار، طرح توزیع کتاب در درب منازل اجرا شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه اعضای کتابخانه ها می توانند متولیان فرهنگی این شهرستان را در توزیع کتاب در درب منازل یاری کنند، ادامه داد: از طریق دریافت حق عضویت از جامعه هدف این طرح می توان کتابخانه های شهرستان خدابنده را در تجهیز بیشتر کمک کرد.
برجی در ادامه از برگزاری نمایشگاه کتاب در 6 کتابخانه شهرهای گرماب، بزینه رود، کرسف، سهرورد، قیدار و سجاس در ماه آینده خبر داد و افزود: نمایشگاه های کتاب به صورت دوره ای و به مدت یک ماه در هر یک از این کتابخانه ها دایر خواهد شد.
وی حمایت از چاپ و انتشار کتاب را یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم تا فرهنگ خرید کتاب در سبد کالای خانواده ها گنجانده شود.
این مقام مسئول ادامه داد: در این نمایشگاه، کتب علوم قرآنی، عمومی، دانشگاهی، کودک و نرم افزار در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.